Eksorcisme

Skrevet i Off-topic

Lex Superior (Mathias) 31. oktober 2019, 21:02
Min far og jeg så idag et DR-program om eksorcisme. Vi var meget underholdt

På et tidspunkt i denne dokumentar, påstår en af journalisterne at han er blevet besat, og skal modtage eksorcisme. Dette får han af nogle etiopiske mennesker på frederiksberg.

Under eksorcismen bliver lederen meget ivrig, og skriger ''in the name of jesus'' og ''i command you'' til min fars og min store underholdelse.

Konklusionen er, at min far brændende ønsker sig et sådant forløb et i julegave - og derfor ville jeg høre om der er nogle der kender en god eksorcist der vil skrige af en midaldrende gnaven it-arkitekt.

Bjørnholt FC (And then what) 31. oktober 2019, 21:07
smiley kæft hvor genialt, håber at din far får hvad han ønsker sig!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 31. oktober 2019, 23:30
Nu er jeg ikke så meget inde i det miljø så jeg ved det ikke. Men tænker at de fleste, med den eller lignende jobbeskrivelse, med glæde vil råbe lidt ad ham eller gøre andre mærkværdige ting, for at det som har besat din far forsvinder. Så håber da du finder noget til hans julegave. smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 1. november 2019, 07:56
Hvis pengene er gode nok, så kan vi da godt arrangere noget smiley smiley

Lex Superior (Mathias) 1. november 2019, 08:11
La Nacuary sagde:
Hvis pengene er gode nok, så kan vi da godt arrangere noget smiley smiley
Undskyld mig. Hvis jeg fik muligheden for at skrige at en gammel gnaven it-arkitekt, så ville jeg da ikke tage penge for det. Det er sku en oplevelse at skrige af ham - spørg selv min mor smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. november 2019, 23:25
Kragerup BK sagde:
læste lederen som liderlig. Hvordan jeg opfattede udråbene kan i jo så forestille jer smiley
Arhhhh...
Og jeg er endda halvfuld smiley
Mvh Per
Besvar