Ideen bag bud på 1c

Skrevet i Generelt

Tokyo (CK) Crew 19. november 2019, 18:59
Er det tit nye klubber, kan det måske være, at de skal i gennem et tutorial, og hvor en af opgaverne er at byde på en spiller.

Jeg mener, at spillet har sådan et for nye spillere. Ret mig, hvis jeg tager fejl. Længe siden jeg har været nybegynder smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. november 2019, 19:29
Jeg oplever det i perioder... Hvor det sker nærmest dagligt..
Det er længe siden sidst.. ! Jeg tror det er en underlig form
for chikane... smiley
Mvh Per

Østerbro IF (Numero uno) 19. november 2019, 20:55
Jeg er overbevist om, at folk ikke skal se dette som en chikane/troll, men at det blot er uvidende managers der tror det er så nemt at lande et scoop smiley

Hvis man vil undgå skambud kan man blot sætte en mindstepris på sine spillere. Det har jeg gjort i de perioder, jeg har været plaget af disse bud smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 19. november 2019, 21:06
Jeg har ikke haft nogen længe.. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. november 2019, 21:09
Absalons Drenge sagde:
Jeg er overbevist om, at folk ikke skal se dette som en chikane/troll, men at det blot er uvidende managers der tror det er så nemt at lande et scoop smiley

Hvis man vil undgå skambud kan man blot sætte en mindstepris på sine spillere. Det har jeg gjort i de perioder, jeg har været plaget af disse bud smiley
Hvorfor er du overbevist om det? :-)

The New Champion (Daniel) 19. november 2019, 22:40
Problemet er man lander jo ikke et scoop på den måde, den var sat til 24 timers auktion og spilleren ville blive solgt til langt over holdets budget smiley

Angående mindstepris, så skriver jeg at jeg er klar over dette, undrede mig bare over hvorfor man spilder tiden med disse bud smiley

The New Champion (Daniel) 19. november 2019, 22:41
Eagles Academy sagde:
Jeg har ikke haft nogen længe.. smiley
Meget sjovt lige at komme med to gange skam bud.....

Østerbro IF (Numero uno) 19. november 2019, 22:58
Bjørnholt FC sagde:
Absalons Drenge sagde:
Jeg er overbevist om, at folk ikke skal se dette som en chikane/troll, men at det blot er uvidende managers der tror det er så nemt at lande et scoop smiley

Hvis man vil undgå skambud kan man blot sætte en mindstepris på sine spillere. Det har jeg gjort i de perioder, jeg har været plaget af disse bud smiley
Hvorfor er du overbevist om det? :-)
Fordi jeg tjekkede op på de klubber der skambød på mine spillere og 9 ud af 10 gange var klubben under en måned gammel og havde aldrig købt en spiller for over 100k

Østerbro IF (Numero uno) 19. november 2019, 23:03
The New Champion sagde:
Problemet er man lander jo ikke et scoop på den måde, den var sat til 24 timers auktion og spilleren ville blive solgt til langt over holdets budget smiley

Angående mindstepris, så skriver jeg at jeg er klar over dette, undrede mig bare over hvorfor man spilder tiden med disse bud smiley
Vi kan godt blive enige om, at man ikke lander et scoop på den måde smiley .... Jeg prøvede bare at sætte det i perspektiv i forhold til hvad en uviden manager måske håber/tror.
Jeg var ikke klar over at budet var sat til 24 timer - det virker mystisk..! Har jeg aldrig oplevet før.

Bjørnholt FC (And then what) 19. november 2019, 23:06
Absalons Drenge sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Absalons Drenge sagde:
Jeg er overbevist om, at folk ikke skal se dette som en chikane/troll, men at det blot er uvidende managers der tror det er så nemt at lande et scoop smiley

Hvis man vil undgå skambud kan man blot sætte en mindstepris på sine spillere. Det har jeg gjort i de perioder, jeg har været plaget af disse bud smiley
Hvorfor er du overbevist om det? :-)
Fordi jeg tjekkede op på de klubber der skambød på mine spillere og 9 ud af 10 gange var klubben under en måned gammel og havde aldrig købt en spiller for over 100k
Okay :-)
Besvar