Dagens gode historie

Skrevet i Off-topic

Gudenå FC (Blaki er god) 26. november 2019, 21:46
I dag skulle jeg ud og hjælpe en med nogle høns.
på vej der ud køre jeg forbi dyrlægen for at købe noget til den lille mis som er begyndt at komme hos mig.
Jeg mødte en mand med en hund, jeg ville lige hilse på manden og hunden, så fortæller manden at hunden skulle aflives pga. familie mæssige forhold
Jeg spørger om ikke det var bedre jeg fik hunden med hjem
så nu er hunden ved min side mens jeg spiller Vman hyggeligt.

Bjørnholt FC (And then what) 26. november 2019, 21:47
Har klaret at holde mig vågen siden i går eftermiddags :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. november 2019, 21:51
Gudenå FC sagde:
I dag skulle jeg ud og hjælpe en med nogle høns.
på vej der ud køre jeg forbi dyrlægen for at købe noget til den lille mis som er begyndt at komme hos mig.
Jeg mødte en mand med en hund, jeg ville lige hilse på manden og hunden, så fortæller manden at hunden skulle aflives pga. familie mæssige forhold
Jeg spørger om ikke det var bedre jeg fik hunden med hjem
så nu er hunden ved min side mens jeg spiller Vman hyggeligt.
Dejligt... Jeg ville også gerne have hund... Men tænker det
ville være synd når jeg er væk 9 timer om dagen.. smiley
Mvh Per

Gudenå FC (Blaki er god) 26. november 2019, 21:54
Jeg har hundene med stort set altid bare ikke i Fakta, der sider de så i bilen foran.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 26. november 2019, 21:55
Gudenå FC sagde:
I dag skulle jeg ud og hjælpe en med nogle høns.
på vej der ud køre jeg forbi dyrlægen for at købe noget til den lille mis som er begyndt at komme hos mig.
Jeg mødte en mand med en hund, jeg ville lige hilse på manden og hunden, så fortæller manden at hunden skulle aflives pga. familie mæssige forhold
Jeg spørger om ikke det var bedre jeg fik hunden med hjem
så nu er hunden ved min side mens jeg spiller Vman hyggeligt.
Håber det er en sød vovse du er kommet hjem med. Og god handling for både manden, men selvfølgelig mest hunden. smiley

Fik afleveret gruppeopgave i sidste øjeblik, efter at have kæmpet med tekniske problemer. Så slap for at skulle kæmpe med universitetet, hvis ikke det var gået igennem. smiley
Besvar