Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 27. januar 2020, 13:12
Randsea FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg ville da heller have 3. Plads end 4. Så held og lykke næste uge
Tak og i lige måde smiley
Jeg fik guld pokal nr.100 i dag, men spiller i 3.
Nårhhh.. Du rykker op så.. Det er vel en trøstetråd smiley
smiley
Jeg gik fra 1 til 4 så er stadig ked af det
Kan jeg godt forstå.

Glæder mig til lidt ekstra entre indtægter så. Kommer ikke til at bidrage med meget, tror jeg ryger ned med et brag
Lige nu er du da på 2. plads og jeg på 3.

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 09:37
Kan jeg blive trøstet smiley
Det ligner en nedrykning i år og har lige indkasseret et flot 4-0 nederlag smiley smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 29. januar 2020, 09:50
US Badolato sagde:
Kan jeg blive trøstet smiley
Det ligner en nedrykning i år og har lige indkasseret et flot 4-0 nederlag smiley smiley
Du har et flot logo, det normalt at man ikke kan blive oppe i 1. i starten men bare bliv ved at prøve det skal nok lykkes glæd dig over at du er der nu og se frem til at blive der i fremtiden

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 09:54
Gudenå FC sagde:
US Badolato sagde:
Kan jeg blive trøstet smiley
Det ligner en nedrykning i år og har lige indkasseret et flot 4-0 nederlag smiley smiley
Du har et flot logo, det normalt at man ikke kan blive oppe i 1. i starten men bare bliv ved at prøve det skal nok lykkes glæd dig over at du er der nu og se frem til at blive der i fremtiden
Tak for de trøstende ord. Det hjælper, ellers må jeg snart hive en erfaren træner ind som Ove P eller Ove C, så kan de redde klubben smiley

Bjørnholt FC (And then what) 29. januar 2020, 10:20
US Badolato sagde:
Kan jeg blive trøstet smiley
Det ligner en nedrykning i år og har lige indkasseret et flot 4-0 nederlag smiley smiley
Kun én sejr til at du kommer op på den gode side af tabellen, have faith :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. januar 2020, 12:05
US Badolato sagde:
Kan jeg blive trøstet smiley
Det ligner en nedrykning i år og har lige indkasseret et flot 4-0 nederlag smiley smiley
Rykkede også ned igen da jeg kom i Eredivisien... har så været der siden min sidste oprykning hvor jeg blandt andet blev nummer 4 i sidste sæson... Det kommer. Tro på det og forstærk dit hold en smule denne og næste sæson og så er du klar når du kommer tilbage igen. Og det er ikke slut endnu i denne sæson smiley

US Badolato (USB) 29. januar 2020, 13:21
Ja tak, stay strooong smiley.

Stærkt at komme tilbage og blive nr 4, jeg prøver at forstærke og følge dit eksempel smiley.

Chickenlegs United (Jaksi) 29. januar 2020, 13:25
Mine træninger har lagt under 140 i en uge nu... Snøft.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. januar 2020, 13:33
US Badolato sagde:
Ja tak, stay strooong smiley.

Stærkt at komme tilbage og blive nr 4, jeg prøver at forstærke og følge dit eksempel smiley.
Held og lykke med det smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. januar 2020, 13:34
Chickenlegs United sagde:
Mine træninger har lagt under 140 i en uge nu... Snøft.
Den skal jeg indrømme er svær at trøste... Men du har tjent gode penge og er kommet hurtigt frem. Min klub var over 10 år gammel da jeg fik orange anlæg. Så selvom træningerne ikke er gode, så skal pengestrømmen nok fortsætte smiley
Besvar