NBA tråden - hvor mange ser rent faktisk basket?

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 17. december 2019, 12:52
Denne her tråd er til dem som godt kan lide at følge med i amerikansk basketball, nærmere betegnet NBA :-)

Kunne være spændende at se hvor mange der her på sitet følger med i denne fuldente sportsgren:

- Følger du med i NBA og hvem holder du med/hvilke hold kan du godt lide at se spille?
- Hvordan syntes du at dit hold har gjort det indtil videre og hvad skal der gøres bedre?
- Hvilke spillere så du helst at der blev forstærket med og hvilke skal bare ha sparket?
- Denne sæsons indtil videre største overraskelse og skuffelser, både hold og spillere?
- Dine kandidater for MVP, MIP og ROTY indtil videre?
- Play offs, hvem tror du at der kommer med der, og hvilke hold tror du der kommer til at skuffe samt overraske mest i den regulære sæson?

- Dine favorit momenter/det største du har overværet i NBA sammenhæng?
- Til slut, hvilken spiller/hvilke spillere er dine all time ynglings? Nævn gerne din top 10 liste, biased eller ej!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 17. december 2019, 17:30
- Følger du med i NBA og hvem holder du med/hvilke hold kan du godt lide at se spille?

Holder med Minnesota Timberwolves.

- Hvordan syntes du at dit hold har gjort det indtil videre og hvad skal der gøres bedre?

De startede rigtigt godt, men december har ikke været god på nogen måde. Dog er det skønt at KAT bare ser ud til at være blevet endnu bedre, og at Wiggins endelig begynder at vise noget godt.

- Hvilke spillere så du helst at der blev forstærket med og hvilke skal bare ha sparket?

Sgu et godt spørgsmål. Noget der kan styrke forsvaret ville da være godt.

- Denne sæsons indtil videre største overraskelse og skuffelser, både hold og spillere?

GSW som skuffelse. Ikke at det er overraskende når alle stjernerne er skadet, men de er sidst i WC, om det er forståeligt eller ej ændrer ikke ved at de skuffer. Mavs og Suns har overrasket.

- Dine kandidater for MVP, MIP og ROTY indtil videre?

MVP: Giannis, Harden og Doncic
MIP: Wiggins
ROY: No clue

- Til slut, hvilken spiller/hvilke spillere er dine all time ynglings? Nævn gerne din top 10 liste, biased eller ej!

Har altid godt kunnet lide Ricky Rubio.

Bjørnholt FC (And then what) 17. december 2019, 17:56
- Følger du med i NBA og hvem holder du med/hvilke hold kan du godt lide at se spille? Pelicans, Dallas, Portland, T Wolves osv

- Hvordan syntes du at dit hold har gjort det indtil videre og hvad skal der gøres bedre?
Elendigt i starten, så vandt man 3 kampe i træk og så har det bare været en katastrofe siden da. Man skal seriøst få hentet sig nogle veteraner, så det ikke så afhænge af de unge spillere, om der bliver vundet kampe. Det bliver de ødelagte af i længden og så må Zion godt snart se at komme tilbage. Måske skal der ansættes en ny træner? Det kunne muligvis godt være, der mangler ihvertfald en leder et eller andet sted på det hold.

- Hvilke spillere så du helst at der blev forstærket med og hvilke skal bare ha sparket? Williams må meget gerne få ophævet sin kontrakt, den mand får så mange minutter på banen i forhold til hvad han rent faktisk på produceret.

- Denne sæsons indtil videre største overraskelse og skuffelser, både hold og spillere? Er imponeret over at Doncic så hurtigt har kunnet tag sit spil til de næste niveau, at manden har slået en MJ rekord siger bare lidt om hvordan han har gjort det indtil videre i sæsonen. Og at Harden bare bliver ved med sine højre scoringsprocenter er out of this world i forhold til hvordan niveauet er i moderne basketball, han har efter kun et par måneder i den nye sæson scoret over 100 point. Er også positivt overrasket over Melos comeback, super fedt at se ham komme så stærkt tilbage til ligaen.

- Dine kandidater for MVP, MIP og ROTY indtil videre?
MVP: Giannis 1. Harden 2. Doncic 3. Lebron 4.
MIP: De eneste jeg lige kan komme i tanke om er Bam Adebayo fra Heat og Devonte Graham fra Hornets
ROTY: Ja Morant er nok den eneste rigtigt til titel indtil videre, Zion når nok desværre ikke at komme igang i tide.

- Play offs, hvem tror du at der kommer med der, og hvilke hold tror du der kommer til at skuffe samt overraske mest i den regulære sæson?

West:
Clippers, Lakers, Dallas, Nuggets, Rockets, Jazz, Blazers og Minnesota

Øst:
Bucks, 76´ers, Boston, Pacers, Raptors, Heat, Hornets og Pistons

- Dine favorit momenter/det største du har overværet i NBA sammenhæng?
- Til slut, hvilken spiller/hvilke spillere er dine all time ynglings? Nævn gerne din top 10 liste, biased eller ej!

La Nacuary (Rasmus) Crew 17. december 2019, 19:10
Kan ikke svare på nogle af dine spørgsmål, men jeg oddser en del på basket, og ville rigtig gerne se mere af det. Det er tidspunktet der smadre det for mig. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. december 2019, 19:15
La Nacuary sagde:
Kan ikke svare på nogle af dine spørgsmål, men jeg oddser en del på basket, og ville rigtig gerne se mere af det. Det er tidspunktet der smadre det for mig. smiley
Ja, det er helt vildt. Det er nok det eneste jeg ville flytte til USA for smiley

Aarhus (big boss) 19. december 2019, 11:57
For mange spørgsmål til jeg gider at svare, men Nets.

Bjørnholt FC (And then what) 19. december 2019, 12:04
Bosporus FC sagde:
For mange spørgsmål til jeg gider at svare, men Nets.
Så bare svar på nogle af dem, har heller ikke svare på dem allesammen selv smiley

Men fedt at du har valgt et atypisk hold at holde med.

Aarhus (big boss) 19. december 2019, 15:15
Bjørnholt FC sagde:
Bosporus FC sagde:
For mange spørgsmål til jeg gider at svare, men Nets.
Så bare svar på nogle af dem, har heller ikke svare på dem allesammen selv smiley

Men fedt at du har valgt et atypisk hold at holde med.
Tjoh de ligger i tidszonen tættest på Europa, derudover er der ingen der holder med dem. Havde nogle venner som tog til USA i gymnasietiden, da de kom hjem igen var de vilde med NBA og holdte allesammen med et hold. Jeg tog bare holdet nederst i tabellen for shits, men nu sidder jeg jo og hepper på dem late night når jeg lige har tid :asd:

Inter Miami CF (Casper) 19. december 2019, 15:27
Jeg ville også ønske at jeg fik set det. Det er efterhånden nogle år siden jeg har fulgt med. Men favorit holdet er Lakers smiley

Bjørnholt FC (And then what) 20. december 2019, 10:20
Bosporus FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Bosporus FC sagde:
For mange spørgsmål til jeg gider at svare, men Nets.
Så bare svar på nogle af dem, har heller ikke svare på dem allesammen selv smiley

Men fedt at du har valgt et atypisk hold at holde med.
Tjoh de ligger i tidszonen tættest på Europa, derudover er der ingen der holder med dem. Havde nogle venner som tog til USA i gymnasietiden, da de kom hjem igen var de vilde med NBA og holdte allesammen med et hold. Jeg tog bare holdet nederst i tabellen for shits, men nu sidder jeg jo og hepper på dem late night når jeg lige har tid :asd:
Hahah ja okay, fedt :-) det er ihvertfald blevet en del mere spændende at holde med dem nu i og med at Kyrie er kommet til og Durant kommer tilbage næsten sæson, forhåbentligt
Besvar