Discord chat er live

Skrevet i Generelt

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 29. oktober 2020, 18:18
Appels FC sagde:
Er Discord muligt at bruge på mobil ?
Hvis ja, virker det ok ?. Jeg er udelukkende på Vman fra telefonen smiley
Har du så en Appel telefon?


Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 30. november 2020, 22:41
Medlem af Vmans Uofficielle Discord sagde:
Jeg har for nyligt siddet i kørestol efter et brud i mit højre knæ.
Jeg har hele tiden været medlem af Vmans Uofficielle Discord, og jeg er sikker på at det er derfor jeg har haft nemmere ved at komme op og i gang med at gå igen. Sammenholdet og støtten, samt tips og tricks til Vman, har gjort at jeg kunne fokusere på min genoptræning, samtidig med at humøret steg, sammen med mit hold.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 30. november 2020, 22:45
Skynd dig at blive en del af discord og afgiv din stemme til årets Discord Award!

Jeg tør godt love et logo og banner til vinderne fra vores huskunster, Juventus FC.

Ac dragon IF (Robert) 1. december 2020, 17:51
Hvis Juve står for logoet, gider man jo ikke vinde, undtagen hvis man er fan af weeb grafik XD (det er jeg, pls stem på mig!)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 3. december 2020, 20:39
Medlem af Vmans Uofficielle Discord sagde:
Jeg er yderst tilfreds med Vmans Uofficielle Discord. Prøvede på et tidspunkt at melde mig ud. Kunne virkelig mærke jeg ikke var med mere. Kunne mærke motivationen til spillet falde, og præstationerne i spillet blev også kun dårligere.
Startede igen efter en måned kan virkelig mærke forskel.

Juventus FC (To giganter på auktion) 3. december 2020, 21:49
La Nacuary sagde:
https://discord.gg/h6e4HMM

For at sikre at ingen udgiver sig for at være en anden klub, så har Loyals lavet en bot, som fungerer på denne måde:
  • 1. Join ovenstående Discord channel.
  • 2. Gå til kanalen '#auth'
  • 3. Skriv !klub og så dit klub-ID - som står oppe i browserlinjen, når du når du står på dit hold. F.eks. "!klub 423622"
  • 4. Du modtager nu et brev på vman fra Discord Auth, med en aktiveringskode.
  • 5. Gå igen til kanalen '#auth' Brug !auth [klubid] [aktiveringskode] for at blive godkendt. (F.eks: !auth 318355 argdfs)

Juventus FC (To giganter på auktion) 8. december 2020, 15:04
Juventus FC sagde:
La Nacuary sagde:
https://discord.gg/h6e4HMM

For at sikre at ingen udgiver sig for at være en anden klub, så har Loyals lavet en bot, som fungerer på denne måde:
  • 1. Join ovenstående Discord channel.
  • 2. Gå til kanalen '#auth'
  • 3. Skriv !klub og så dit klub-ID - som står oppe i browserlinjen, når du når du står på dit hold. F.eks. "!klub 423622"
  • 4. Du modtager nu et brev på vman fra Discord Auth, med en aktiveringskode.
  • 5. Gå igen til kanalen '#auth' Brug !auth [klubid] [aktiveringskode] for at blive godkendt. (F.eks: !auth 318355 argdfs)

Ignotus (--) 8. december 2020, 16:07
Jeg har netop lavet PR på Rubiks Cuben grundet Deluga's vejledning fra Discorden!

Loyals (VMEnhancer) 8. december 2020, 16:26
Team Aries sagde:
Jeg har netop lavet PR på Rubiks Cuben grundet Deluga's vejledning fra Discorden!
Det er en anden discord du snakker om!? (Og den er skrald!)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. december 2020, 21:24
Der bliver delt vigtig info og der er mange gode diskussioner. Blandt andet har en bruger lært os andre, hvor gammel en ræv bliver i naturen.

Hvis ikke i vil gå glip af sådan noget vigtig viden, så skal i da tilmelde jeg Vmans Uofficielle Discord!
Besvar