F1 2019 PS4

Skrevet i Off-topic

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 5. januar 2020, 03:42
Er der andre managers, der spiller F1 2019 på PS4?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 5. januar 2020, 03:45
Har spillet meget lidt i nogle ligaer, dog på PC. Der er nogle virkelig fede communities hvis du "går op i det" eller ikke allerede kender til det.

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 5. januar 2020, 03:53
Olympigue de Marseille sagde:
Har spillet meget lidt i nogle ligaer, dog på PC. Der er nogle virkelig fede communities hvis du "går op i det" eller ikke allerede kender til det.
Lige netop – og det gør jeg. Deltager i flere ligaer, som bliver livestreamet med kommentatorer. Nordic eRacing er det største samlingsted for danskere på PS4, hvis nogen på Vman mangler et stærkt fællesskab eller træningsmakkere.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 5. januar 2020, 04:11
Faxland Boldklub sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Har spillet meget lidt i nogle ligaer, dog på PC. Der er nogle virkelig fede communities hvis du "går op i det" eller ikke allerede kender til det.
Lige netop – og det gør jeg. Deltager i flere ligaer, som bliver livestreamet med kommentatorer. Nordic eRacing er det største samlingsted for danskere på PS4, hvis nogen på Vman mangler et stærkt fællesskab eller træningsmakkere.
Jeg er desværre selv elendig til F1, men jeg har altid elsket den "mediedækning" der har været til nogle af ligaerne så langt tilbage som for 10 års tid siden i høj kvalitet. Ret spændende at følge med i nogle gange.

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 5. januar 2020, 04:20
Olympigue de Marseille sagde:
Faxland Boldklub sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Har spillet meget lidt i nogle ligaer, dog på PC. Der er nogle virkelig fede communities hvis du "går op i det" eller ikke allerede kender til det.
Lige netop – og det gør jeg. Deltager i flere ligaer, som bliver livestreamet med kommentatorer. Nordic eRacing er det største samlingsted for danskere på PS4, hvis nogen på Vman mangler et stærkt fællesskab eller træningsmakkere.
Jeg er desværre selv elendig til F1, men jeg har altid elsket den "mediedækning" der har været til nogle af ligaerne så langt tilbage som for 10 års tid siden i høj kvalitet. Ret spændende at følge med i nogle gange.
Helt enig. Hvis du keder dig i aften (søndag) kl. 20.30, sendes der live på YouTube med danske kommentatorer, hvor jeg også selv deltager.

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 3. maj 2020, 14:21
Live fra Danmarks største F1-liga kl. 20.30 (søndage): https://www.youtube.com/channel/UCZc0U2bCySOnc_f_ZFgM-CA?view_as=subscriber
Besvar