Hvornår sælger man bedst?

Skrevet i Generelt

OB United (Odins Utd) 15. januar 2020, 15:50
Hey,

Jeg vil gerne starte forfra med opbygning af hold og samt klub.

Men hvis man vil sælge sit hold og sætte det hele på auktion for 0,-

Hvornår er det så bedst at sætte hele ens hold på auktion for at få mest for det?

Og hvor længe skal man kører auktionerne.

Mvh
Mr. Talent

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. januar 2020, 16:00
Få auktionerne til at have udløb mellem 20-22 og hvis du har tålmodigheden, så sælg holdet over en uge eller to alt efter hvor mange spillere du har. smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 15. januar 2020, 16:00
Statistikken viser at der er flest online søndag omkring kl. 21 - så sæt auktionerne til at slutte der.

Jeg ville sætte dem på i 24 timer :-)

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 15. januar 2020, 16:06
La Nacuary sagde:
Statistikken viser at der er flest online søndag omkring kl. 21 - så sæt auktionerne til at slutte der.

Jeg ville sætte dem på i 24 timer :-)
Du har ret i at om søndagen er der fleste online, men du glemmer bare at der er værdi opdatering deromkring. Den er derfor ret tricky, da spilleren kan få en utrolig dårlig værdi som gør spilleren mindre attraktiv.
Jeg ville personlig så hellere vente til mandag, hvis jeg synes at spillerens nye værdi er acceptabel smiley

OB United (Odins Utd) 15. januar 2020, 16:06
Så søndage er best at sælge spillere?

Men er bare bange for at mine spillere "forsvinder" i markedet pga. det virker som en stor handle dag.

La Nacuary (Rasmus) Crew 15. januar 2020, 16:09
Eagles Academy sagde:
La Nacuary sagde:
Statistikken viser at der er flest online søndag omkring kl. 21 - så sæt auktionerne til at slutte der.

Jeg ville sætte dem på i 24 timer :-)
Du har ret i at om søndagen er der fleste online, men du glemmer bare at der er værdi opdatering deromkring. Den er derfor ret tricky, da spilleren kan få en utrolig dårlig værdi som gør spilleren mindre attraktiv.
Jeg ville personlig så hellere vente til mandag, hvis jeg synes at spillerens nye værdi er acceptabel smiley
Det kan jo også gå den anden vej med værdien, men typisk ved man jo godt hvad vej værdien går.
Besvar