VMAN-INFO ???

Skrevet i Generelt

Galaxy Champions (Sir Abkjær) 15. januar 2020, 21:11
Goddag VMAN.

Ville bare høre om de garvede Vman managers brugte hjemmesiden VMANINFO og ting som VTR i deres spil, eller hvordan det nu står til. Da jeg først stødte på hjemmesiden idag, og er lidt skeptisk.

Mvh. Tobias

TeamTage (Tage) 15. januar 2020, 22:20
Hej

Jeg bruger udelukkende min erfaring og sunde fornuft, når jeg bestemmer mig for et køb eller salg.

Men jeg tjekker ALTID mine beslutninger med VMANINFO inden jeg gennemfører dem :-)

Det har bestemt forøget min trækstyrke OG min økonomi, så kom du bare igang med siden.

Mvh Tage

Galaxy Champions (Sir Abkjær) 15. januar 2020, 22:36
Super - jamen så må jeg hellere få installeret deres chrome udvidelse. Tak for det smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 15. januar 2020, 22:43
Jeg bruger det dagligt, og til alle handler. Træningsgennemsnit, værdiudvikling, potentiale point blandt andet, er alle ting jeg holder øje med. Og så bruger jeg selvfølgelig også transferlisten til at tjekke lignende spillere ift. de forskellige tal.

Vh Jakob

Angel Spurs (Postecoglou) 16. januar 2020, 12:31
Jeg sammenligner altid de forskellige købe muligheder via vmaninfo. Giver et bedre samlet billede af en spillers potentiale. Men spillere med gode potentialer er ikke altid de bedste på deres pågældende position.

En spiller kan f.eks. misset en masse træninger og trænet på væsentligt dårligere træningsanlæg.
Prisen er ofte højere på dårligere spiller med højere potentiale end en bedre spiller med dårligere potentiale. Jeg tror de skyldes at mange bruger udelukkende vmaninfo's tal til handler.

Jeg selv, kommer også til at vægte vmaninfo's tal højere, da jeg godt kan lide gode træninger. Men i sidste ende er det vel smag og behag.
Besvar