Hvad skal der nu ske?

Skrevet i Generelt

Svendborg Spartans (Johan Kirkeby) 21. januar 2020, 04:24
Jeg sidder lige nu med 62 millioner, som jeg skal investere i noget nyt. Jeg ved dog ikke, hvad det skal være, eller hvor jeg vil hen med klubben.

Hvad ville i gøre? smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. januar 2020, 08:22
Jeg ville købe et kuld unge spillere og så træne dem op, samtidig med at jeg har dem transferlistet. Du har faciliteterne til at kunne træne op, samtidig med at det gerne skulle sætte gang i noget handel.

Og skulle talenterne ikke have interesse, så køb et hold i 23-27 års alderen, sæt det hele på t-listen så du tjener lidt, og spil med så højt i divisionerne som holdet kan klare. smiley

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 21. januar 2020, 14:30
Tåsinge Toucan sagde:
Jeg sidder lige nu med 62 millioner, som jeg skal investere i noget nyt. Jeg ved dog ikke, hvad det skal være, eller hvor jeg vil hen med klubben.

Hvad ville i gøre? smiley
Ayyy. Jeg var i præcis samme situation da jeg startede igen sidste år og ikke vidste hvad jeg ville.

Hvad jeg gjorde de første par måneder var at finde talenter manuelt på fritransfer eller abnormt billige på t-liste, det var overraskende let at fylde 28* pladser ud med "gratis"** talenter og sjovt at skulle frem med luppen selv. Fandt spillere på fritransfer der endte med at blive solgt for alt mellem 100k og et par mil så det var free cash money uden der gik for meget 'regneark' i den.

Når alt kan smides ud uden reelt tab er det trivielt at ombestemme sig senere. smiley

To af mine bedre fund var en t-liste til 100k der snittede 170 hos mig og en fritransfer med 160 snit. smiley

*plads til nyoprettede og en "just in case" noget skulle dukke op på auktion jeg ville byde på.
**maks 150k hvis købt på t-liste

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 21. januar 2020, 15:31
Personligt ville jeg købe spillere for 20 mio. Så har du stadigvæk ca. 40 mio tilbage.

Køb en 25 talenter. Du vil blive overrasket hvordan de 20 mio pludselig bliver 40 mio. værd.

Dit anlæg er godt nok til unge spillere.

Rhodesia (Rhodes) 21. januar 2020, 16:53
HjerneSkaderne sagde:
Tåsinge Toucan sagde:
Jeg sidder lige nu med 62 millioner, som jeg skal investere i noget nyt. Jeg ved dog ikke, hvad det skal være, eller hvor jeg vil hen med klubben.

Hvad ville i gøre? smiley
Ayyy. Jeg var i præcis samme situation da jeg startede igen sidste år og ikke vidste hvad jeg ville.

Hvad jeg gjorde de første par måneder var at finde talenter manuelt på fritransfer eller abnormt billige på t-liste, det var overraskende let at fylde 28* pladser ud med "gratis"** talenter og sjovt at skulle frem med luppen selv. Fandt spillere på fritransfer der endte med at blive solgt for alt mellem 100k og et par mil så det var free cash money uden der gik for meget 'regneark' i den.

Når alt kan smides ud uden reelt tab er det trivielt at ombestemme sig senere. smiley

To af mine bedre fund var en t-liste til 100k der snittede 170 hos mig og en fritransfer med 160 snit. smiley

*plads til nyoprettede og en "just in case" noget skulle dukke op på auktion jeg ville byde på.
**maks 150k hvis købt på t-liste
tror også det her ville være min tilgang. hvis jeg skulle starte ud from the bottom ( ::

Svendborg Spartans (Johan Kirkeby) 21. januar 2020, 20:32
Tak for svar de herre smiley
Besvar