Direkte til FC Sunnyvale.. [Låst]

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 20:38
[quote=Bjørnholt FC]
Please undlad at kommentere..

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 9. februar 2020, 20:44
Man får helt lyst til at kommentere, når du sådan prøver at bestemme over hvad man må og hvad man ikke må.

Folk har brokket og tudet over det ungdomshold i hele den tid jeg har været tilbage, både på discord, i beskeder og på forum. Tror I selv det hjælper at skrive beskeder direkte til Sunny på forum? Vent nu bare og indse at der ikke kommer så meget information som I gerne ville have.

Chelsea Boldklub (Hello there) 9. februar 2020, 20:51
Olympigue de Marseille sagde:
Man får helt lyst til at kommentere, når du sådan prøver at bestemme over hvad man må og hvad man ikke må.

Folk har brokket og tudet over det ungdomshold i hele den tid jeg har været tilbage, både på discord, i beskeder og på forum. Tror I selv det hjælper at skrive beskeder direkte til Sunny på forum? Vent nu bare og indse at der ikke kommer så meget information som I gerne ville have.
+1

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 9. februar 2020, 20:52
+1

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 20:57
Olympigue de Marseille sagde:
Man får helt lyst til at kommentere, når du sådan prøver at bestemme over hvad man må og hvad man ikke må.

Folk har brokket og tudet over det ungdomshold i hele den tid jeg har været tilbage, både på discord, i beskeder og på forum. Tror I selv det hjælper at skrive beskeder direkte til Sunny på forum? Vent nu bare og indse at der ikke kommer så meget information som I gerne ville have.
Flot ven.. Så fik du lige pointed igen at du ikke bryder dig om mig.. Fair nok..
Du fik også brudt en tråd der kunne bringe et statement..

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 9. februar 2020, 21:13
Pers LØVER sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Man får helt lyst til at kommentere, når du sådan prøver at bestemme over hvad man må og hvad man ikke må.

Folk har brokket og tudet over det ungdomshold i hele den tid jeg har været tilbage, både på discord, i beskeder og på forum. Tror I selv det hjælper at skrive beskeder direkte til Sunny på forum? Vent nu bare og indse at der ikke kommer så meget information som I gerne ville have.
Flot ven.. Så fik du lige pointed igen at du ikke bryder dig om mig.. Fair nok..
Du fik også brudt en tråd der kunne bringe et statement..
Det har intet om mit forhold til dig at gøre, jeg skriver at jeg ikke bryder mig om jeres holdning. Det nytter tydeligvis ikke noget at brokke sig, hvorfor helvede bliver I så ved alligevel? Lad ham nu bare arbejde på det projekt i fred.

Et statement? Den her tråd er ikke et statement, hvis han ser denne tråd, så ser han også alle de kommentarer og de utallige andre tråde. Desuden virker det fuldstændig vandet at du hellere vil have at folk citerer det samme citat 50 gange med et +1 i en tråd i stedet for at komme med noget konstruktivt til emnet. Alle er frustrerede over at det ikke er ude og at der ikke bliver meldt noget, men det hjælper vel ikke noget at blive ved med at påpege det.

Loyals (VMEnhancer) 9. februar 2020, 21:16
Pers LØVER sagde:
Please undlad kommentarer...
Det du laver her må være at sidestille med et 'læserbrev'.

Læserbreve bliver også besvaret af andre læsere - Med læserbreve eller småklummer. Her svarer kommentarerne til disse.

Hvis det kun er tilladt med én holdning, så bliver det en smule autoritært.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 21:26
Loyals sagde:
Pers LØVER sagde:
Please undlad kommentarer...
Det du laver her må være at sidestille med et 'læserbrev'.

Læserbreve bliver også besvaret af andre læsere - Med læserbreve eller småklummer. Her svarer kommentarerne til disse.

Hvis det kun er tilladt med én holdning, så bliver det en smule autoritært.
Så glem det venner... smiley Det var blot et forsøg på at råbe nogen op..
Der er i åbenbart uenige.. Og mener ikke det er nødvendigt..


Solsbury Hill (Jigsaw) 9. februar 2020, 21:26
Per, næste gang må du lave en "pressemeddelelse" - den kan ikke besvares, og chancen for at Sunny læser din pressemeddelelse er lige så stor som han læser med her i forumet :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. februar 2020, 21:31
Solsbury Hill sagde:
Per, næste gang må du lave en "pressemeddelelse" - den kan ikke besvares, og chancen for at Sunny læser din pressemeddelelse er lige så stor som han læser med her i forumet :-)
Ja chancen er sikkert den samme... Men der kan svares og det vil de samme managers der åbenbart er tilfreds med tingenes tilstand sikkert også gøre.. smiley
Besvar