Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 22:49
FC Deluga sagde:
Så synes jeg lige vi stopper de nedladende personlige kommentarer som er kommet igennem jeres diskussion. Det er unødvendigt, det strider mod reglerne, det giver en dårlig stemning, og det er spild af Dennis tid.

Så det stopper her!

Jeg synes det er synd og møghamrende irriterende at når Dennis endelig benytter forum og spørger om jer brugers mening, så snart der er uenigheder skal man pludselig blive personlig og ødelægge en ellers rigtig god tråd og formål. Frem for at accepterer at I har forskellig synspunkter til trods for jeres argumenter.

Deluga - Forum-Adminstrator
Enig, ærgerligt man ikke selv kan være moden nok til at tag den over brev istedet for at ødelægge det for andre.

Bones of Thor (Thorbone) 19. februar 2020, 23:27
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.

Chelsea FC (Aqu) 19. februar 2020, 23:40
Forslag til ting som kunne være med i ProLicens:

Klubtrøjer/farver altså flere forskellige valg.

Et logo man selv kan designe ligesom trøjerne pt.

Et stadion man selv kunne designe.

Adgang til klubnavn med tal

Adgang til Gif bannere, så de kan "bevæge sig"

1 ekstra ungdomsspiller hver måned

Muligheder for at lave hjemmelavet cups - med præmiepenge, udfra gennemsnitlig vifarank(skal selvfølgelig gennemtænkes så man ikke er de 20 bedste klubber ogg en knap så god og lader ham vinde fx)

Mulighed for IKKE at vente 30 sekunder på at lave et nyt indlæg

Adgang til ens spillere kan have 25 dages kontrakter

Adgang til at kunne sætte bestemt sluttid på ens auktion(stadig indenfor de normale handleregler) så selvom klokken er 19:31, så kan jeg godt sætte auktionen til kl 17:00 næste dag fx.

Adgang til at lave kommentar under spilleren man sætter på ønskeliste

Med Pro-licens så der 5% større chance for at få hjemmebanefordelen i cup

Atlanta Hawks (Christoffer) 20. februar 2020, 01:14
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer

Joggedrengene (Joggingole) 20. februar 2020, 01:21
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
Oh ja.
En ny og god ide.
Det har jeg slet ikke tænkt på.
Det stemmer jeg også for.

Brøndby IF (Bye bye Benny) 20. februar 2020, 05:32
Fjern antal max fyringer pr dag, er ved at blive sindssyg over at skal have en masse boldmongoler i min klub

BK Frem (BK Frem) 20. februar 2020, 15:48
Idéen med flere Vmanklip til "Vman-Pro" Synes jeg er fint. Dog skal der lige tænkes over det med vmanklip til T-spejdere. Det ville være en stor fordel, hvis Vman-Pro gav en merkant fordel omkring at spejderen er hurtigere klar. Hvad tænker i om det?

Ac dragon IF (Robert) 20. februar 2020, 16:03
+1 til Chelsea FC og Atlanta Hawks! gode forslag.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. februar 2020, 16:43
FC Deluga sagde:
Så synes jeg lige vi stopper de nedladende personlige kommentarer som er kommet igennem jeres diskussion. Det er unødvendigt, det strider mod reglerne, det giver en dårlig stemning, og det er spild af Dennis tid.

Så det stopper her!

Jeg synes det er synd og møghamrende irriterende at når Dennis endelig benytter forum og spørger om jer brugers mening, så snart der er uenigheder skal man pludselig blive personlig og ødelægge en ellers rigtig god tråd og formål. Frem for at accepterer at I har forskellig synspunkter til trods for jeres argumenter.

Deluga - Forum-Adminstrator
1+
Jeg var stoppet med at følge tråden.. Men skulle lige se om det stadig var
det samme... Dejligt der er taget hånd om det... Jeg vil igen følge med og
se om der kommer gode ideer jeg kan bakke op om..
Og enig det er virkelig stærkt af Dennis smiley
Mvh Per

Stage FC (Stage) 20. februar 2020, 19:43
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
+1
Besvar