Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. februar 2020, 21:35
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
Syntes ikke statsloft er et stort problem længere.. Spillere topper selvfølgelig i primære stats,
men så kan det vælges at træne sekundære stats.. og stadig opnå en bedre spiller...
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 20. februar 2020, 21:37
Pers LØVER sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
Syntes ikke statsloft er et stort problem længere.. Spillere topper selvfølgelig i primære stats,
men så kan det vælges at træne primære stats.. og stadig opnå en bedre spiller...
Mvh Per
Tænker også at folk mener det som et problem værende at mange af de nuværende topspillere ligner meget hinanden, da man "kun" kan træne dem op til at ha 100 i vurdering samt 1000 stats.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. februar 2020, 21:40
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
Syntes ikke statsloft er et stort problem længere.. Spillere topper selvfølgelig i primære stats,
men så kan det vælges at træne primære stats.. og stadig opnå en bedre spiller...
Mvh Per
Tænker også at folk mener det som et problem værende at mange af de nuværende topspillere ligner meget hinanden, da man "kun" kan træne dem op til at ha 100 i vurdering samt 1000 stats.
Jeg har rettet mit indlæg.. smiley
Tror ikke der er spillere der opnår 1000 stats længere... Men når de når 100 i primære
kan der trænes på sekundære stats

Bjørnholt FC (And then what) 20. februar 2020, 22:00
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
Jeg kan følge argumentet om at der er brug for flere ungdomsspillere, når ungdomsholdene kommer.
Problemet er at der ikke er brug for flere topspillere, så hvis der kommer nye store kuld op i seniorrækkerne, får vi endnu flere ens tophold med ens spillere.
Fjern statsloftet

Det vil gøre den procent del som ligger i toppen af enormt sjældne og langt mere værdifulde. Plus der vil blive større spredning end tilfældet er lige pt. De fleste middel spillere på et godt træningsanlæg rammer en vurdering mellem 90-96. Derudover kan man lave faldet i træningen (15% reglen) større, desto større spredning der er i egenskaberne. Herved undgår man at folk udelukkende ender med at træne eks. Afslutning og dribling hos en angriber.

Bare min mening ;-)

/Christoffer
Syntes ikke statsloft er et stort problem længere.. Spillere topper selvfølgelig i primære stats,
men så kan det vælges at træne primære stats.. og stadig opnå en bedre spiller...
Mvh Per
Tænker også at folk mener det som et problem værende at mange af de nuværende topspillere ligner meget hinanden, da man "kun" kan træne dem op til at ha 100 i vurdering samt 1000 stats.
Jeg har rettet mit indlæg.. smiley
Tror ikke der er spillere der opnår 1000 stats længere... Men når de når 100 i primære
kan der trænes på sekundære stats
Det er ihvertfald ikke muligt så længe statsloftet er der :-)


Mujilo (Ali) 21. februar 2020, 23:33
Loyals sagde:
Jeg ved det er blevet foreslået utallige gange tidligere, og da ungdomshold nu er helt ude af planen, vil noget som træningsprogrammer/træningsplaner være virkelig noget som kan lokke mange (inkl. mig) til at vælge den dyrere licenspakke.

Den opfylder alle kriterier - den giver ikke en fordel og er blot tidsbesparende smiley

Mvh.
Ali

FC Razor (Jeppe) 21. februar 2020, 23:48
Mujilo sagde:
Loyals sagde:
Jeg ved det er blevet foreslået utallige gange tidligere, og da ungdomshold nu er helt ude af planen, vil noget som træningsprogrammer/træningsplaner være virkelig noget som kan lokke mange (inkl. mig) til at vælge den dyrere licenspakke.

Den opfylder alle kriterier - den giver ikke en fordel og er blot tidsbesparende smiley

Mvh.
Ali
Nu har jeg ikke lige snakket med Dennis om det, men jeg tænker da, at han tager nogle af de forslag som kom i tråden, og tager det med i Vman Pro pakken da det ikke er meningen, at Vman Pro udelukkende skal være et reklamefrit abonnement. Der synes jeg helt klart idéen om et træningsprogram/træningsplan kunne passe godt ind.

Mujilo (Ali) 22. februar 2020, 00:22
FC Razor sagde:
Mujilo sagde:
Loyals sagde:
Jeg ved det er blevet foreslået utallige gange tidligere, og da ungdomshold nu er helt ude af planen, vil noget som træningsprogrammer/træningsplaner være virkelig noget som kan lokke mange (inkl. mig) til at vælge den dyrere licenspakke.

Den opfylder alle kriterier - den giver ikke en fordel og er blot tidsbesparende smiley

Mvh.
Ali
Nu har jeg ikke lige snakket med Dennis om det, men jeg tænker da, at han tager nogle af de forslag som kom i tråden, og tager det med i Vman Pro pakken da det ikke er meningen, at Vman Pro udelukkende skal være et reklamefrit abonnement. Der synes jeg helt klart idéen om et træningsprogram/træningsplan kunne passe godt ind.
Ja det kunne jeg læse smiley

Men nu når vi har en direkte kommunikation, så vil jeg blot tilføje min stemme til denne idé :-)

Styrse FC (Styr) 22. februar 2020, 13:27
Er det muligt at lave en filter funktion når man søger efter personale? Det ville være så fedt smiley

Joggedrengene (Joggingole) 22. februar 2020, 14:58
Selvom mit højeste ønske til forbedring af spillet stadig er, som det har været i årevis, flere ungdomsspillere, så man kan hente en ny hver dag, så har jeg tænkt over et kompromis.
Da nogle får morgenkaffen galt i halsen bare ved tanken om tildeling af flere ungdomsspillere, kunne løsningen måske være, at de nuværende 5 bliver opgraderet en smule.
Som en sagde her på siden, at han ikke brød sig om de mange "boldmongoler." smiley
Var der måske en mulighed for, at niveauet på ungdomsspillerne bliver ændret på en af følgende 2 måder?
1. At chancerne for at finde en god/supergod spiller forøges.
2. At de såkaldte "boldmongoler" helt fjernes fra ungdomsspillerafdelingen.
De helt dårlige spillere med træning på under 50 exp (på top træningsanlæg med træner) bliver alligevel smidt ud efter første træning og tilbringer et inaktivt og formålsløst liv på fri transfer-listen.
Er de nødvendige/til gavn for noget/nogen i spillet overhovedet?
Besvar