hvordan bliver man smidt fra 5 divi til 1 divi?

Skrevet i Generelt

Inter Miami CF (Casper) 18. februar 2020, 19:57
Lyon sagde:
Man kan også vælge at se lyst på det. Sæt stadion prisen op og du vil tjene kassen på det i den sæson. Plus har du ikke spillet i ligaen i det land før, tikker der også lige nogle flere credits ind på kontoen i form fuldførte bedrifter smiley
I Millwalls tilfælde hjælper det jo ikke rigtigt, når han ikke har et størrere stadion smiley

Tokyo (CK) Crew 18. februar 2020, 20:07
Los Tigres sagde:
Lyon sagde:
Man kan også vælge at se lyst på det. Sæt stadion prisen op og du vil tjene kassen på det i den sæson. Plus har du ikke spillet i ligaen i det land før, tikker der også lige nogle flere credits ind på kontoen i form fuldførte bedrifter smiley
I Millwalls tilfælde hjælper det jo ikke rigtigt, når han ikke har et størrere stadion smiley
Det er korrekt. Han har dog ikke spillet i Skotland før, så der tikker lige 750.000 C ind på hans konto. Vælger han at blive samme land i næste sæson, får han ydeligere 300.000 C. Så der er masser af credits til at opgradere stadion smiley

Inter Miami CF (Casper) 18. februar 2020, 20:51
Lyon sagde:
Los Tigres sagde:
Lyon sagde:
Man kan også vælge at se lyst på det. Sæt stadion prisen op og du vil tjene kassen på det i den sæson. Plus har du ikke spillet i ligaen i det land før, tikker der også lige nogle flere credits ind på kontoen i form fuldførte bedrifter smiley
I Millwalls tilfælde hjælper det jo ikke rigtigt, når han ikke har et størrere stadion smiley
Det er korrekt. Han har dog ikke spillet i Skotland før, så der tikker lige 750.000 C ind på hans konto. Vælger han at blive samme land i næste sæson, får han ydeligere 300.000 C. Så der er masser af credits til at opgradere stadion smiley
Ja okay, fair nok. Jeg troede ikke det var så meget smiley

Erritsø (JJ) 18. februar 2020, 21:14
Lyon sagde:
Man kan også vælge at se lyst på det. Sæt stadion prisen op og du vil tjene kassen på det i den sæson. Plus har du ikke spillet i ligaen i det land før, tikker der også lige nogle flere credits ind på kontoen i form fuldførte bedrifter smiley
Gud, det har jeg aldrig tænkt over før. Det er jo faktisk lidt genialt. smiley

US Badolato (USB) 19. februar 2020, 09:28
haha der skal liga shoppes nu, der ligger ihvertfald et par mil og venter der smiley

Mida FC (Mida FC) 19. februar 2020, 16:04
Den plads havde jeg gerne snuppet... smiley

Ziggi nation (ENDELIG VK) 19. februar 2020, 16:16
Mida FC sagde:
Den plads havde jeg gerne snuppet... smiley
Hva kommentér du på mine opslag frøken pigefornærmet?

Mida FC (Mida FC) 19. februar 2020, 16:30
Ziggi nation sagde:
Mida FC sagde:
Den plads havde jeg gerne snuppet... smiley
Hva kommentér du på mine opslag frøken pigefornærmet?
Der ligger en mere i pressen, hvorfor er han ikke smidt i personaletråden endnu? smiley

Anyway, hvis du ønsker at specifikke personer ikke skal kommentere dine opslag, så skal du nok ikke placere det i et åbent forum. Jeg synes min kommentar var relevant nu da jeg lige har skiftet til Skotland og er på vej op i den bedste liga. Jeg kommenterer ikke på yderligere beskeder fra dig, da det eneste du lukker ud er noget der skylles ud i toilettet smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 19. februar 2020, 16:35
Mida FC sagde:
Ziggi nation sagde:
Mida FC sagde:
Den plads havde jeg gerne snuppet... smiley
Hva kommentér du på mine opslag frøken pigefornærmet?
Der ligger en mere i pressen, hvorfor er han ikke smidt i personaletråden endnu? smiley

Anyway, hvis du ønsker at specifikke personer ikke skal kommentere dine opslag, så skal du nok ikke placere det i et åbent forum. Jeg synes min kommentar var relevant nu da jeg lige har skiftet til Skotland og er på vej op i den bedste liga. Jeg kommenterer ikke på yderligere beskeder fra dig, da det eneste du lukker ud er noget der skylles ud i toilettet smiley
Wow Mida, hvad har du lige gjort Hr. Ziggi siden han er så sur på dig? smiley

Ziggi nation (ENDELIG VK) 19. februar 2020, 16:44
Olympigue de Marseille sagde:
Mida FC sagde:
Ziggi nation sagde:
Mida FC sagde:
Den plads havde jeg gerne snuppet... smiley
Hva kommentér du på mine opslag frøken pigefornærmet?
Der ligger en mere i pressen, hvorfor er han ikke smidt i personaletråden endnu? smiley

Anyway, hvis du ønsker at specifikke personer ikke skal kommentere dine opslag, så skal du nok ikke placere det i et åbent forum. Jeg synes min kommentar var relevant nu da jeg lige har skiftet til Skotland og er på vej op i den bedste liga. Jeg kommenterer ikke på yderligere beskeder fra dig, da det eneste du lukker ud er noget der skylles ud i toilettet smiley
Wow Mida, hvad har du lige gjort Hr. Ziggi siden han er så sur på dig? smiley
han er bare pigefornærmet over han havde noget i sin presse. altså offentligt og at de blev delt i en gruppe så mange kunne få gavn af det. så blev ham mobset, blokerede en og anmeldte alle spillebreve som han ellers var okay med. Også de der 5 klasses sviner fulgte også med. så har bare ignoreret ham, men han er da lidt dobbelt moralsk ved så at kommentere på det jeg ligger ind HAHA
Besvar