Digitalt værtskab

Skrevet i Off-topic

Erritsø (JJ) 18. februar 2020, 17:02
Hey alle managers,
Jeg sidder i øjeblikket og skriver min afhandling om digitalt værtskab.

Men jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre, hvad folk svarer til når jeg nævner 'Digitalt værtskab'. Hvad ser i værende digitalt værtskab derude?
Hvis nogle har lyst til at svare. Det skal ikke bruges til noget, men blot for at høre hvad folk forbinder med det. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 18. februar 2020, 17:07
Hajduk Split sagde:
Hey alle managers,
Jeg sidder i øjeblikket og skriver min afhandling om digitalt værtskab.

Men jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre, hvad folk svarer til når jeg nævner 'Digitalt værtskab'. Hvad ser i værende digitalt værtskab derude?
Hvis nogle har lyst til at svare. Det skal ikke bruges til noget, men blot for at høre hvad folk forbinder med det. smiley
Jeg er gammel og ret uvidende på IT men tænker skyen.. smiley
Med fare for at falde helt igennem.. smiley
Mvh Per

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 18. februar 2020, 18:47
Pers LØVER sagde:
Hajduk Split sagde:
Hey alle managers,
Jeg sidder i øjeblikket og skriver min afhandling om digitalt værtskab.

Men jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre, hvad folk svarer til når jeg nævner 'Digitalt værtskab'. Hvad ser i værende digitalt værtskab derude?
Hvis nogle har lyst til at svare. Det skal ikke bruges til noget, men blot for at høre hvad folk forbinder med det. smiley
Jeg er gammel og ret uvidende på IT men tænker skyen.. smiley
Med fare for at falde helt igennem.. smiley
Mvh Per
Jeg er ung, og tænkte nogenlunde det samme... Men jeg har ingen ide om hvad det drejer sig om smiley

Erritsø (JJ) 21. februar 2020, 09:21
Uh. Desværre forkert begge to.
Det handler om at være en vært allerede inden mødet med en gæst/kunde.
Det digitale møde før, under og efter. Måder hvorpå man kan nå sin gæst/kunde med digitale løsninger og forbedre værtskabet og gæsteoplevelsen. smiley
Besvar