Er det værd at bruge +10000c hver uge på utrænede?

Skrevet i Generelt

Oliver FC (Oliver) 18. februar 2020, 20:32
Hej, på forhånd tak for svar!

Som titlen siger: Er det værd at bruge 10.000c hver uge på utrænede?
Bonusspørgsmål: Hvad er anset som godt på avanceret baneanlæg og hvad gør jeg hvis en af mine spillere har 1-5 gode træninger? Altså lige nu har jeg bare transferlistet dem der har trænet ret godt lidt højere end deres værdi, men er meget ny til det her med unge spillere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. februar 2020, 20:48
Hvis du føler ar du økonomien til det, så ja :-)

Ellers er det bare bedre at vente på at man får held med ens egne.

21-22 point for at blive talent og hvis du får et talent, som der går hen og bliver penge værd så det bare skydes videre, når du selv syntes at træningerne er gode nok til det. Desto hurtigere du får et bedre anlæg, desto bedre. Men altid husk at sørg for at ha penge til bagefter :-)

Oliver FC (Oliver) 18. februar 2020, 20:54
Bjørnholt FC sagde:
Hvis du føler ar du økonomien til det, så ja :-)

Ellers er det bare bedre at vente på at man får held med ens egne.

21-22 point for at blive talent og hvis du får et talent, som der går hen og bliver penge værd så det bare skydes videre, når du selv syntes at træningerne er gode nok til det. Desto hurtigere du får et bedre anlæg, desto bedre. Men altid husk at sørg for at ha penge til bagefter :-)
Tak for insight Bjørnholt! Så alt under 60 på 2-3 træninger skal bare kviksælges / sættes på fri transfer igen? Hvordan ville du skyde sådan et talent videre? 8-12 timer på auktion med start på 1c eller hvordan?

Bjørnholt FC (And then what) 18. februar 2020, 20:59
Oliver FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvis du føler ar du økonomien til det, så ja :-)

Ellers er det bare bedre at vente på at man får held med ens egne.

21-22 point for at blive talent og hvis du får et talent, som der går hen og bliver penge værd så det bare skydes videre, når du selv syntes at træningerne er gode nok til det. Desto hurtigere du får et bedre anlæg, desto bedre. Men altid husk at sørg for at ha penge til bagefter :-)
Tak for insight Bjørnholt! Så alt under 60 på 2-3 træninger skal bare kviksælges / sættes på fri transfer igen? Hvordan ville du skyde sådan et talent videre? 8-12 timer på auktion med start på 1c eller hvordan?
Ja som udgangspunkt men det er i sidste ende op til om du tror eller ikke tror om spilleren har mere i sig eller om løbet er kørt, kan sagtens være at man lige skal se tingene lidt mere an hvis træningerne er på grænsen istedet for bare at kasserere en spiller.

24 timers auktion så den kommer til at slutte om aftenen, helst mellem 23-00 :-)

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 18. februar 2020, 21:00
Alle 15 årige talenter du får lavet skal du smide på auktion efter 5-6 træninger så den slutter kl 21-23 ca. Og for guds skyld, lad vær med at sætte startprisen på 5 mil, ingen grund til at smide penge ud af vinduet, vense.

FC Nonsense (Frost) 18. februar 2020, 22:34
Jeg har et tidspunkt regnet mig frem til at én utrænet er omkring 35.000-40.000 C værd, hvis man kigger på de sandsynligheder der er for at oprette de forskellige potentialer.
Så ja, det burde være det værd, men der skal selvfølgelig også være nogen der vil købe dem.

Loyals (VMEnhancer) 18. februar 2020, 22:53
FC Nonsense sagde:
Jeg har et tidspunkt regnet mig frem til at én utrænet er omkring 35.000-40.000 C værd, hvis man kigger på de sandsynligheder der er for at oprette de forskellige potentialer.
Så ja, det burde være det værd, men der skal selvfølgelig også være nogen der vil købe dem.
Da jeg regnede på det for år tilbage fik jeg et tal cirka 10x højere :3

Men jeg mener så absolut at det kan svare sig, og hvis man har truppladser, så kan man lige så godt beholde dem til 5 træninger, selvom de er lidt sløve og så smide dem på auktion og se om de ikke kan trække lidt credits smiley

Oliver FC (Oliver) 18. februar 2020, 23:07
Okay, tak for hjælpen gutter! smiley

Oliver FC (Oliver) 18. februar 2020, 23:10
Ved ikke om det forkert, men har smækket dem alle op nu haha

Bjørnholt FC (And then what) 19. februar 2020, 20:18
Oliver FC sagde:
Ved ikke om det forkert, men har smækket dem alle op nu haha
Husk at gør reklamere på dem i forummet for unge spillere samt "Spillerkøb" i de tråde, hvor dine spillere lever op til kravene :-)
Besvar