Frigivelse af kontrakter ved ban af en klub

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 24. februar 2020, 02:14
Som overstående antyder, så vil jeg gerne snakke om kontrakter hos en bannet klubs spillere.

Ja, der er lavet et utal af tråde omkring dette, men hvorfor bliver spillere som ham her så stadig ved med at blive ødelagt? https://www.virtualmanager.com/players/13856753-tyomechka-oleksei

Jeg er indforstået med at man skal have tid til at kunne appellerer over sit ban men virkelig så langtid? Et par uger burde være nok tænker jeg, så er det også minimalt hvor meget en spiller kan nå at blive ødelagt.

Og hensigten med at man lader den pågældende klub beholde sine spillere er jo også, at man skal ha noget at komme tilbage til, og det får man også ligemeget hvad om det i spillerværdi eller i credits værdi er vel et eller andet sted ligemeget meget, så længe at man så har noget at vende tilbage til.

Man må jo også forstå at der er konsekvenser ved at blive bannet, syntes at man som bannet klub får alt alt for lang snor idag.

Glæder mig til at høre jeres tanker på dette, mvh Bjørnholt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. februar 2020, 02:34
Synes heller ikke det giver mening. Smid spillerne på auktion en uges tid efter ban, og så kan klubben få pengene... Bliver klubben benådet, så har de penge svarende til markedsværdien på de spillere de havde, og hvis ikke, så er der ingen der taber ved det. Spillerne kommer hurtigt videre i deres udvikling, og kommer til at gøre andre managere gavn. Og om man har en spillertrup eller de penge som den er værd, kommer vel mere eller mindre ud på et.
Derudover er det vel så usandsynligt få, som får medhold i en anke af et perma-ban, så reglen mest bare er til gene for dem som ikke snyder, da de eventuelt kunne have fået glæde af de pågældende spillere?

Ignotus (--) 24. februar 2020, 07:40
Kyoto Okami FC sagde:
Synes heller ikke det giver mening. Smid spillerne på auktion en uges tid efter ban, og så kan klubben få pengene... Bliver klubben benådet, så har de penge svarende til markedsværdien på de spillere de havde, og hvis ikke, så er der ingen der taber ved det. Spillerne kommer hurtigt videre i deres udvikling, og kommer til at gøre andre managere gavn. Og om man har en spillertrup eller de penge som den er værd, kommer vel mere eller mindre ud på et.
Derudover er det vel så usandsynligt få, som får medhold i en anke af et perma-ban, så reglen mest bare er til gene for dem som ikke snyder, da de eventuelt kunne have fået glæde af de pågældende spillere?
Fuldkommen enig - gennem tiden er der mange spillere der er gået tabt.

The New Champion (Daniel) 24. februar 2020, 12:48
Et andet forslag er at spillerne træner venskabskamp hver dag på en intensitet vman synes er rimelig, på den måde går talenterne ikke helt tabt smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. februar 2020, 12:50
The New Champion sagde:
Et andet forslag er at spillerne træner venskabskamp hver dag på en intensitet vman synes er rimelig, på den måde går talenterne ikke helt tabt smiley
Og hvordan skulle man så finde ud af hvad der er rimeligt? Det ville blive alt for kringlet, så er det nemmere bare at frigive dem syntes jeg :-)

Erritsø (JJ) 24. februar 2020, 13:12
Ja, hold da op det er godt nok ærgerligt at han bliver spildt!
Burde kunne gøres på en anden måde, han ville få rigeligt for ham til at starte op igen, i så fald han kommer tilbage.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. februar 2020, 14:28
Team Aries sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Synes heller ikke det giver mening. Smid spillerne på auktion en uges tid efter ban, og så kan klubben få pengene... Bliver klubben benådet, så har de penge svarende til markedsværdien på de spillere de havde, og hvis ikke, så er der ingen der taber ved det. Spillerne kommer hurtigt videre i deres udvikling, og kommer til at gøre andre managere gavn. Og om man har en spillertrup eller de penge som den er værd, kommer vel mere eller mindre ud på et.
Derudover er det vel så usandsynligt få, som får medhold i en anke af et perma-ban, så reglen mest bare er til gene for dem som ikke snyder, da de eventuelt kunne have fået glæde af de pågældende spillere?
Fuldkommen enig - gennem tiden er der mange spillere der er gået tabt.
Ingen tvivl om det. Har selv en spiller som lider under det. Ikke at han ikke bliver en god spiller, for det skal han nok blive med hans træningssnit, men han var blevet meget bedre, hvis ikke han var blevet fanget... Det er synd at spillere skal blive fanget.

Inter Miami CF (Casper) 24. februar 2020, 19:37
Kig på The Musketeers, han har stadig 3 spillere og deres kontrakter udløber først i 2037. Jeg har endda lavet en support sag og fået svar, men intet er sket. Så jeg tror de er ligeglade med at ødelægge spillere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. februar 2020, 19:40
Los Tigres sagde:
Kig på The Musketeers, han har stadig 3 spillere og deres kontrakter udløber først i 2037. Jeg har endda lavet en support sag og fået svar, men intet er sket. Så jeg tror de er ligeglade med at ødelægge spillere smiley
Kontraktforlængelse til 2037? Vildt.

Bjørnholt FC (And then what) 4. marts 2020, 13:50
Så er der endnu flere spillere der skal til at gå til spilde https://www.virtualmanager.com/clubs/521577
Besvar