Tåget morgen tur

Skrevet i Off-topic

Gudenå FC (Blaki er god) 4. marts 2020, 22:01
Da jeg gik tur med hunden i morges var det så tågat jeg kun kunne se omkring 40 meter det var re ed i en film. vile bare lige dele oplevelser med jer.

La Nacuary (Rasmus) Crew 5. marts 2020, 12:41
Hvor i landet bor du, bare sådan cirka? smiley

Edit: Det kunne jeg måske sige mig selv med dit klubnavn, haha. Jeg gætter på Østjylland!

Brøndby IF (Bye bye Benny) 5. marts 2020, 12:59
Hvis jeg husker rigtigt, så er Gudenå danmarks længeste vandløb. Mener det er 149 km CA den er. Ret mig hvis jeg tager fejl

Den har desuden sit udspring i Tinnet Krat som er nordvest for Tørring så vidt jeg husker

Dejlig å hvor man kan bade

Gudenå FC (Blaki er god) 5. marts 2020, 17:35
Jeg har oplevet tåge der kom som en mur hurtigere end jeg kunne løbe

Gudenå FC (Blaki er god) 5. marts 2020, 17:37
La Nacuary sagde:
Hvor i landet bor du, bare sådan cirka? smiley

Edit: Det kunne jeg måske sige mig selv med dit klubnavn, haha. Jeg gætter på Østjylland!
Er vokset op ved Gudenåen, nu folder jeg mig ud ved Hjallerup

Gudenå FC (Blaki er god) 5. marts 2020, 17:40
FC Brilleaber sagde:
Hvis jeg husker rigtigt, så er Gudenå danmarks længeste vandløb. Mener det er 149 km CA den er. Ret mig hvis jeg tager fejl

Den har desuden sit udspring i Tinnet Krat som er nordvest for Tørring så vidt jeg husker

Dejlig å hvor man kan bade
Jeg har redet en pige på 5 år fra at drukne i gudenåen ved Randers
men ja der mange gode steder at bade

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. marts 2020, 18:22
Jeg har sejlet kajak på Gudenåen for en del år siden. En svane blev lidt aggressiv, umiddelbart selvforskyldt. Sejlede også kano for et par år siden, hvor en tyr blev aggressiv uden grund. Fruen blev bange for, at den hoppede efter os i vandet.

Ja, hvem har ikke historier for vores kære Gudenåsmiley

Gudenå FC (Blaki er god) 6. marts 2020, 22:02
Jeg har været på kano tur 2 mand sov på en mark vågnede ved der stod ca. 24 kø,er rundt omkring os

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 7. marts 2020, 20:18
Sidste gang jeg var på kanotur i Gudenåen ville min nevø virkelig gerne prøve at styre kanoen. Vi kom knap nok ud af havnen før brormand fik ham overtalt til de nok skulle bytte plads. Glæder mig til den lille røver engang skal til at have kørekort... smiley
Besvar