Fase 3 tema: UI, balancering

Skrevet i Ungdomshold beta-test

Evetofte FC Premium small (Birger) 23. marts 2020, 10:50
Jeg har to spillere fra mit ungdomshold, som figurerer i startopstillingen på mit seniorhold.
Selvom jeg prøver at fjerne dem fra opstillingen og sætte min to seniorspillere ind, går de automatisk ind igen når kampene spilles.

Slicetown Premium small (jon) 23. marts 2020, 12:23
Hey Dennis. Jeg linker dig lige til en tråd, som det kunne være fedt hvis du kiggede på. Det er ift. at opdele træningen mellem ungdomshold og seniorhold smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1213022-ungdomshold-broke

EDIT: Kan se at det har været oppe før smiley

Advokaterne FC Premium small (Jacob Poulsen Mark) 25. marts 2020, 17:40
Hej med jer alle,

Hvor gammel kan ungdomsspillerne max være for at stille op på ungdomsholdet?
Jeg taber alle mine kampe, men det er formentlig fordi jeg blot bruger nyoprettede spillere på 15 år?

KBHAVANA CF Premium small (Snart klar) 26. marts 2020, 09:27
Kan man ikke også få styr på kampprogrammet?

Synes det er latterligt at man kan spille samtlige kampe på under 2 timer.
Kom i tanke om dette problem (som altid har været her) eftersom jeg havde først kamp klokken 06:35 og havde min 4. og sidste kamp klokken 08:30.

Heldigvis havde det ingen betydning for humøret på mine spillere, men man når ikke at lave nogle ændringer, hvis man ikke er oppe på det tidspunkt.

Kan man ikke se på kampprogrammet og eventuelt dele kamptidspunkterne mere jævnligt op?

Slicetown Premium small (jon) 26. marts 2020, 10:01
Advokaterne FC sagde:
Hej med jer alle,

Hvor gammel kan ungdomsspillerne max være for at stille op på ungdomsholdet?
Jeg taber alle mine kampe, men det er formentlig fordi jeg blot bruger nyoprettede spillere på 15 år?
22, skulle jeg mene smiley De ryger automatisk op på seniorholdet, når de fylder 23 ^^

Scrooge FC Premium small (Jürgen Klopp) 26. marts 2020, 14:20
KBHAVANA CF sagde:
Kan man ikke også få styr på kampprogrammet?

Synes det er latterligt at man kan spille samtlige kampe på under 2 timer.
Kom i tanke om dette problem (som altid har været her) eftersom jeg havde først kamp klokken 06:35 og havde min 4. og sidste kamp klokken 08:30.

Heldigvis havde det ingen betydning for humøret på mine spillere, men man når ikke at lave nogle ændringer, hvis man ikke er oppe på det tidspunkt.

Kan man ikke se på kampprogrammet og eventuelt dele kamptidspunkterne mere jævnligt op?
Det har jeg aldrig oplevet . Måske en bug?

Thorshammer United Premium small (EPU) 29. marts 2020, 21:37
Humørudvikling for Ethan O'Brien
Tidspunkt Point
24/03, 21:30 +6 Spillede 6 minutter i kampen mod Team Egholm
24/03, 20:00 +6 Spillede 6 minutter i kampen mod Cabrini

Er det meningen at en vmancupkamp mod en superligaklub skal honoreres det samme som en pokalkamp mod en 3. divisionsklub med sølle 6 point?

Thorshammer United Premium small (EPU) 30. marts 2020, 17:36
Humørudvikling for Ethan O'Brien
Tidspunkt Point
30/03, 16:30 -20 Spillede 18 minutter i kampen mod Genoa

Det gamle humørsystem var aggressiv. Det nye er bare et humørhelvede smiley

En topkamp i den franske liga giver -20 point og en cupkamp mod en ringe 3. divisionklub giver sølle 6 point i plus smiley Jeg forstår bare ikke det system smiley

Rhodesia Premium small (Rhodes) 30. marts 2020, 17:38
Savner det kampe senior-holds kampoversigt på profilforsiden af en klub
Besvar