Har manden en fremtid?

Skrevet i Spillervurderinger

Proletariatet IF (Hunden) 21. marts 2020, 10:41
Jeg har for nyligt hentet min første omgang ungdomsspillere, og ham her var den der trænede bedst - https://www.virtualmanager.com/players/13973493-valeri-topuria

Er hans træning god eller dårlig og er der evt. nogen der sidder inde med et skema der kan hjælpe mig med selv at vurdere??

På forhånd mange tak for hjælp, Hunden

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 22. marts 2020, 15:13
Han er desværre ikke det store værd 50-100k
Mvh Merz

Proletariatet IF (Hunden) 22. marts 2020, 15:21
Tak for hjælpen - findes der et slags skema så jeg kan se hvor godt de skal træne?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 22. marts 2020, 15:22
Tjek min profil for nogle skemaer, du kan kopiere over eller gemme et sted. Mange går efter dem smiley

Det er uden træner, så han har en ganske fin træning til et hold med et godt træningsanlæg, men ellers tror jeg ikke man kan få det store for ham.

Proletariatet IF (Hunden) 22. marts 2020, 15:30
Olympigue de Marseille sagde:
Tjek min profil for nogle skemaer, du kan kopiere over eller gemme et sted. Mange går efter dem smiley

Det er uden træner, så han har en ganske fin træning til et hold med et godt træningsanlæg, men ellers tror jeg ikke man kan få det store for ham.
Super - Potientialeskemaet er det med eller uden træner? og kan man sige noget om hvor mange point spilleren skal have, før han bliver markeret som talent?
Mvh.
Besvar