Idè til chat rum for kampe i spillet

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 15:25
Sad lige og kom på en ret sjov ide (syntes jeg ihvertfald).

Hvis man nu er nogle stykker, som der gerne vil sidde og chatte sammen mens den her kamp står på, så syntes jeg det kunne være med et chat rum, hvor ens ven som der er kampdeltagende så ville kunne inviterer dem som han/hun gerne vil chatte med/udveksle ord sammen med imens kampen som sagt står på.

Ved ikke lige hvordan det skulle sættes op, men det kunne da evt. være med til at give noget fornyet liv til kampene rundt omkring i spillet istedet for at man bare skal sidde og se dem med sig selv.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. marts 2020, 15:35
Bjørnholt FC sagde:
Sad lige og kom på en ret sjov ide (syntes jeg ihvertfald).

Hvis man nu er nogle stykker, som der gerne vil sidde og chatte sammen mens den her kamp står på, så syntes jeg det kunne være med et chat rum, hvor ens ven som der er kampdeltagende så ville kunne inviterer dem som han/hun gerne vil chatte med/udveksle ord sammen med imens kampen som sagt står på.

Ved ikke lige hvordan det skulle sættes op, men det kunne da evt. være med til at give noget fornyet liv til kampene rundt omkring i spillet istedet for at man bare skal sidde og se dem med sig selv.
Som jeg gjorde idag.. Det var en fest for mig selv... !
Bare at slå en kamp op..
Kunne det også være festligt hvis du Bjørn..
Tog initiativ til at samle nogle spændende kampe i en tråd
som du slog op søndag før lukketid.. smiley
Om det er en chat eller i et opslag.. så skaber det en stemning smiley
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 15:41
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Sad lige og kom på en ret sjov ide (syntes jeg ihvertfald).

Hvis man nu er nogle stykker, som der gerne vil sidde og chatte sammen mens den her kamp står på, så syntes jeg det kunne være med et chat rum, hvor ens ven som der er kampdeltagende så ville kunne inviterer dem som han/hun gerne vil chatte med/udveksle ord sammen med imens kampen som sagt står på.

Ved ikke lige hvordan det skulle sættes op, men det kunne da evt. være med til at give noget fornyet liv til kampene rundt omkring i spillet istedet for at man bare skal sidde og se dem med sig selv.
Som jeg gjorde idag.. Det var en fest for mig selv... !
Bare at slå en kamp op..
Kunne det også være festligt hvis du Bjørn..
Tog initiativ til at samle nogle spændende kampe i en tråd
som du slog op søndag før lukketid.. smiley
Om det er en chat eller i et opslag.. så skaber det en stemning smiley
Mvh Per
Når jaja men man sidder jo ikke ligefrem og skriver inde i tråden samtidig med at man ser kampen tænker jeg..... :-)

Men ja, det er da uden tvivl med til at skabe en stemning. Har jeg også set og selv gjort før, tænkte bare at det måske kunne give noget andet at få det samlet noget mere.
Besvar