Hvad er han værd?

Skrevet i Spillervurderinger


Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 25. marts 2020, 00:11
Mit bud er 8-10 mil

Real Cadez (CC) 25. marts 2020, 00:12
Tak for det smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 25. marts 2020, 07:39
Han er i min optik ikke mere end 2-3 mio værd, men lige pt. kan du nok få en 6-7 mio hvis du er heldig. 8-10 hvis folk byder på ham med hovedet under armen smiley Har 3/3 fornuftig på ham, så han burde ikke komme derop, men man ved fandme aldrig pt, når folk er så desperate efter ungdomsspillere smiley Men hvis du får over 7 skal du i hvert fald være mere end tilfreds smiley

Real Cadez (CC) 25. marts 2020, 08:49
Slicetown sagde:
Han er i min optik ikke mere end 2-3 mio værd, men lige pt. kan du nok få en 6-7 mio hvis du er heldig. 8-10 hvis folk byder på ham med hovedet under armen smiley Har 3/3 fornuftig på ham, så han burde ikke komme derop, men man ved fandme aldrig pt, når folk er så desperate efter ungdomsspillere smiley Men hvis du får over 7 skal du i hvert fald være mere end tilfreds smiley
Jeg har også kun fornuftig på ham, så tænker også 8-10 er højt sat. Men i de her tider med opstart af ungdomshold, hvor man må sige at priserne på ungdomsspillere helt generelt er steget, vil jeg mene at 7-8 ikke er helt urealistisk. Men vi må se smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 25. marts 2020, 09:25
Cadez Academy sagde:
Slicetown sagde:
Han er i min optik ikke mere end 2-3 mio værd, men lige pt. kan du nok få en 6-7 mio hvis du er heldig. 8-10 hvis folk byder på ham med hovedet under armen smiley Har 3/3 fornuftig på ham, så han burde ikke komme derop, men man ved fandme aldrig pt, når folk er så desperate efter ungdomsspillere smiley Men hvis du får over 7 skal du i hvert fald være mere end tilfreds smiley
Jeg har også kun fornuftig på ham, så tænker også 8-10 er højt sat. Men i de her tider med opstart af ungdomshold, hvor man må sige at priserne på ungdomsspillere helt generelt er steget, vil jeg mene at 7-8 ikke er helt urealistisk. Men vi må se smiley
Lige præcis. Men om ikke andet, så held og lykke med ham!

Real Cadez (CC) 26. marts 2020, 08:51
Op - 5 træninger

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 26. marts 2020, 18:46
Mit bud er på 4-5 mio smiley

Real Cadez (CC) 26. marts 2020, 18:48
Tak. Han er ihvertfald røget afsted nu, så må vi se hvad han går for.

Kollywood (Mr Kollywood) 27. marts 2020, 07:21
Nå, jamen så fik jeg da ret ift. hvad jeg selv ville have givet.. Lidt uheldigt, tror egentlig godt at du kunne have fået mere for ham smiley
Besvar