Ungdomshold

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 27. marts 2020, 22:14
Olympigue de Marseille sagde:
Scrooge FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Scrooge FC sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Ved ikke engang om jeg vil oprette et ungdomshold. Er ikke sikker smiley
Jeg har ikke fortrudt det, og det er rart med de ekstra pladser.
Gratis penge, vildt hvis man gider sige nej.
Måske lidt mere arbejde, men det er IKKE meget... så ja +1
Tog mig under 2 minutter at lave 3 taktikker med rotationsspillerne til at starte med her for lidt siden da jeg fik ungdomshold. Nu skal jeg bare afvente og se hvor meget tid jeg skal bruge på diverse opgaver i forbindelse med at holde dem over 90% og alle glade. Bliver spændende at se.
Oprindeligt var spilletidskravene markant strammere, men det er efterhånden i et niveau som er let håndterbart.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. marts 2020, 09:34
The Danish Vikings sagde:
Hvad er Jeres bud, kommer resten ind i dag, eller går der en uge mere?
Så er du inde.. Held og lykke med det.. smiley
Mvh Per

Thorshammer United (EPU) 28. marts 2020, 10:03
Med hensyn til spilletidskrav, så jeg jeg lidt svært ved at holde humøret oppe på min reservemålmand. Lidt træls. Så er det godt at venskabskampe tæller nu. Man er velkommen til at sende mig invitationer smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 28. marts 2020, 10:40
Thorshammer United sagde:
Med hensyn til spilletidskrav, så jeg jeg lidt svært ved at holde humøret oppe på min reservemålmand. Lidt træls. Så er det godt at venskabskampe tæller nu. Man er velkommen til at sende mig invitationer smiley
Er kravet for målmænd det samme som markspillere? Hvis ja, så er det da klart noget man bør overveje at rette på smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 28. marts 2020, 15:47
Ungdomshold er som en ny kæreste man skal lige finde ud af hvor tingene skal stå
Dejlig tids fordriv


Bjørnholt FC (And then what) 28. marts 2020, 16:04
Gudenå FC sagde:
Ungdomshold er som en ny kæreste man skal lige finde ud af hvor tingene skal stå
Dejlig tids fordriv
Hahah
Besvar