Værd

Skrevet i Spillervurderinger

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 14:11
Okay, tak for svaret. Jeg må på udkig efter en træner med gode stats i både målmands- og markspillertræning. smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 26. marts 2020, 14:13
Hvilke trænere mangler du helt præcist, kun 20 i mark og målmand?

Fortæl hvad du mangler af statsfordeling på dem, så kan jeg lige hurtigt sende et link, jeg har nogle forskellige i gemmeren smiley

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 14:16
Olympigue de Marseille sagde:
Hvilke trænere mangler du helt præcist, kun 20 i mark og målmand?

Fortæl hvad du mangler af statsfordeling på dem, så kan jeg lige hurtigt sende et link, jeg har nogle forskellige i gemmeren smiley
Jamen altså jeg tænker 20 i mark og målmand. Og så må ungdom og motivation gerne være i den god ende smiley Og tak! smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 26. marts 2020, 14:17
Atletico Cruzerio sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvilke trænere mangler du helt præcist, kun 20 i mark og målmand?

Fortæl hvad du mangler af statsfordeling på dem, så kan jeg lige hurtigt sende et link, jeg har nogle forskellige i gemmeren smiley
Jamen altså jeg tænker 20 i mark og målmand. Og så må ungdom og motivation gerne være i den god ende smiley Og tak! smiley
Motivation skal kun bruges til talentspejdere.

Jeg sender lige hvad jeg har i gemmeren i pb hvis jeg kan finde noget, så jeg ikke spammer mere off-topic herinde smiley

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 26. marts 2020, 18:45
Olympigue de Marseille sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvilke trænere mangler du helt præcist, kun 20 i mark og målmand?

Fortæl hvad du mangler af statsfordeling på dem, så kan jeg lige hurtigt sende et link, jeg har nogle forskellige i gemmeren smiley
Jamen altså jeg tænker 20 i mark og målmand. Og så må ungdom og motivation gerne være i den god ende smiley Og tak! smiley
Motivation skal kun bruges til talentspejdere.

Jeg sender lige hvad jeg har i gemmeren i pb hvis jeg kan finde noget, så jeg ikke spammer mere off-topic herinde smiley
Det er service på højt plan! smiley

Boesgaard FC (Alle spillere sælges - smid et bud) 26. marts 2020, 19:56
Har måden spilleren trænes på også indflydelse på spillerens træning i xp?
Besvar