Humørhelvede? Søg venskabskampe her.

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 29. marts 2020, 19:12
05-04-2020:
Problemer med at holde humøret på spillere oppe? Søg klubber til venskabskampe her smiley
Bemærk, at spillere i klubber uden ungdomshold ikke får forøget humør ved venskabskampe.

---
Jeg har brug for seks venskabskampe i næste sæson, idet jeg har en andenmålmand der efter de nye humørregler er megasvært at få op i humør. Send en ansøgning.

På forhånd tak.

PS. Er der andre der har brug for venskabskampe, så skriv et indlæg her

Gudenå FC (Blaki er god) 30. marts 2020, 09:35
Jeg har fast kamp maker nu det bare dejligt.

Union Saint Gillloise (Thomas Tog) 30. marts 2020, 11:49
Den er jeg med på

Espanyol De Copenhagen (Kim) 30. marts 2020, 15:17
er jeg med på

Thorshammer United (EPU) 5. april 2020, 16:52
Hej, jeg har stadig brug for venskabskampe så ansøg bare smiley

BK Frem (BK Frem) 5. april 2020, 18:13
Jeg har ansøgt dig. kunne godt bruge 3-4 stk på en uge

BIF Elite (MJN) 5. april 2020, 18:22
Spiller gerne udekampe, send en anmodning!

MINTZER (HS) 6. april 2020, 08:55
Just for the record..
Fandt det her info omkring venskabskampe:

"Du kan tjene entre-indtægter ved at spille venskabskampe. Du tjener dog langt mindre end du gør på liga- og cup-kampe, da der kommer færre tilskuere til venskabskampe.

Det er værd at bemærke at venskabskampe IKKE forbedrer dine spilleres humør, mens det dræner deres energi"


Inter Miami CF (Casper) 6. april 2020, 09:02
MINTZER sagde:
Just for the record..
Fandt det her info omkring venskabskampe:

"Du kan tjene entre-indtægter ved at spille venskabskampe. Du tjener dog langt mindre end du gør på liga- og cup-kampe, da der kommer færre tilskuere til venskabskampe.

Det er værd at bemærke at venskabskampe IKKE forbedrer dine spilleres humør, mens det dræner deres energi"
Det er blevet lavet om efter at ungdomsholdet er kommet. Så nu forbedre venskabskampe humøret smiley

Thorshammer United (EPU) 6. april 2020, 10:33
Los Tigres sagde:
MINTZER sagde:
Just for the record..
Fandt det her info omkring venskabskampe:

"Du kan tjene entre-indtægter ved at spille venskabskampe. Du tjener dog langt mindre end du gør på liga- og cup-kampe, da der kommer færre tilskuere til venskabskampe.

Det er værd at bemærke at venskabskampe IKKE forbedrer dine spilleres humør, mens det dræner deres energi"
Det er blevet lavet om efter at ungdomsholdet er kommet. Så nu forbedre venskabskampe humøret smiley
Det finder MINTZER nok selv ud af, når det bliver hans tur til at have ungdomshold. smiley
Besvar