Vman historie - zumzar og lign.

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 31. marts 2020, 09:35
Juventus FC sagde:
Team Aries sagde:
Mælk og Rullekebab sagde:
Kan også godt huske de klubber. Spillede også selv tilbage i 2008 og et stykke frem (også med en anden klub). Jeg tror egentlig en stor del af vmans brugere er her pga. nostalgien, fordi de spillede det da de var yngre.
Enig, nostalgien er helt klart også det der driver mig smiley
Samme her, Jeg savner stadig at købe spillere uden auktionstid for 1C på Transferlisten.
CH´s må sku ha haft travlt dengang det var en ting smiley

Excelsior United (FH) 31. marts 2020, 09:45
Südkürve = Silkeborg IF nu https://www.virtualmanager.com/clubs/57047
Nogle enkelte jeg kan huske fra gammel tid er FC Super Maule, Luftens helte og FC Nonsense (SC Le Cayre - gammel logomager) smiley
Ellers tror jeg stadig der er enkelte tilbage! Kan bare ikke huske navnene.

Raiders IF (slut p rut and out) 31. marts 2020, 10:23
ret mig hvis jeg husker fejl,men.....

vi kunne da også selv sammensætte vores kamp program, med hvem vi ville spille med hvornår...

samt at der ikke var loft på stats dengang....

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 31. marts 2020, 10:42
Huleboerne var også en god legende

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 31. marts 2020, 11:59
Leopard Golf sagde:
Huleboerne var også en god legende
JA! Det rigtigt, den klub kan jeg da også tydeligt huske nu siger det

Abrikode FC (Manager i Abrikode FC) 31. marts 2020, 12:28
Nogle der har et bud på de bedste spillere i vmans historie? Umiddelbart mindes jeg Zlatan Superegovic og Bomber123 som den tids Messi og Ronaldo på vman.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/155097-zlatan-superegovic-vs-bomber123

Juventus FC (blogindlæg næste år) 31. marts 2020, 12:33
...

Filthy Fellas (pause) 31. marts 2020, 18:57
Kan huske Abeholdet waaaaay back in the day. 11 spillere på banen, alle sammen var målmænd smiley Og det var dengang man selv kunne vælge hvem man ville spille imod, så det var 3 nemme point! smiley

Ulm Warhawks (Seniorholdet sælges) 31. marts 2020, 20:25
Raiders IF sagde:
ret mig hvis jeg husker fejl,men.....

vi kunne da også selv sammensætte vores kamp program, med hvem vi ville spille med hvornår...

samt at der ikke var loft på stats dengang....
Det var klasse dengang, man havde 3 kampe (mener det var 3 kampe) hver dag, og man selv valgte, hvem man skulle møde smiley

Min klub er selv oprettet 03.08.2004, så jeg er da en af de ældre klubber herinde.

FC Internazionale (Hej) 31. marts 2020, 21:12
Ulm Warhawks sagde:
Raiders IF sagde:
ret mig hvis jeg husker fejl,men.....

vi kunne da også selv sammensætte vores kamp program, med hvem vi ville spille med hvornår...

samt at der ikke var loft på stats dengang....
Det var klasse dengang, man havde 3 kampe (mener det var 3 kampe) hver dag, og man selv valgte, hvem man skulle møde smiley

Min klub er selv oprettet 03.08.2004, så jeg er da en af de ældre klubber herinde.
Det var tider. Man skulle tænke sig om hvem man skulle spille først og sidst på ugen. Men det var også nederen på samme tid, for hvis man var et point foran og manglede den sidste kamp mod nr. 2 så spillede man bare ikke den kamp smiley Alternativt hvis man ikke ønskede nogen bestemte skulle vinde ligaen spillede man heller ikke mod dem.

Jeg savner også det, at man selv kunne navngive spillerne. Der var godt nok mange sjove, kreative, men også upassende navne smiley
Besvar