Vær med til at give tilbage - hjælp en manager

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:01
Jeg har her på det seneste ikke kunne lade vær med at ligge mærke til den vanvittige aktivitet der har været fra logomagerne her på det seneste. Folk som Fredsk BK & Club America som uden tøven har givet folk en masse dejlig grafik uden at forlange noget som helst for, blot fordi at de (formoder jeg) gerne vil give folk det, som de godt kan lide at lave https://www.virtualmanager.com/forums/da/billeder-logoer

Det har inspireret mig til at jeg gerne vil give tilbage selvom jeg egentligt ikke har fået noget som sådan. Jo, inspiration i det at give uden at skulle forlange noget for noget! Det er i sig selv en gave og virkelig dejligt at være vidende til.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at starte en "giver tilbage bølge" hvor man kan være med til at give lige netop det som man lyst til, til en anden manager. Det kan være utrænede spillere til nye managers i spillet f.eks, noget godt personale til nogle som der absolut ikke har kunnet finde noget godt på markedet for personale, vman licens (det er desværre ikke muligt at give vman klip endnu) til helt nye managers i spillet eller folk, som der ganske enkelt ikke selv ha råd til at købe det, et godt råd til en spillervurdering eller et helt anden problem, som en spørgende manager nu kunne være i tvivl om, you name it! Kom endelig selv gerne på flere gode ideer til hvad der mon kunne være såfremt man har lyst, jeg glæder mig til at se hvad i har på hjerte :-)

Edit: Hvis tråden ikke høre til her, så beklager jeg :-) havde bare ikke lige nogen ide om, hvor jeg ellers skulle slå den op henne af

Mvh Bjørnholt


Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:05
Jeg har ihvertfald valgt at starte med at give de to 30 dages licens vær :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 1. april 2020, 10:35
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211786-spejde-dit-hold-udnyt-mine-t-spejdere-slut

Jeg prøvede at give lidt tilbage med mine spejdere. Det kunne være fedt hvis der var endnu flere som hoppede med på bølgen. smiley

Nigatoni CF (N O) 1. april 2020, 10:36
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har ihvertfald valgt at starte med at give de to 30 dages licens vær :-)
God stil!

Jeg svarer generelt på de tråde jeg ser, hvor generelt nye spillere har spørgsmål eller lignende. Typisk er det spillervurderinger, hvor jeg smider et par spejdere efter deres hold, så vurderingen bliver lidt mere rervisende.

Og så får de selvfølgelig at vide, at de altid ee velkomne til at skrive privatbesked til mig, hvis der skulle opstå andre spørgsmål vedrørende spillet!

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:36
KBHAVANA CF sagde:
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211786-spejde-dit-hold-udnyt-mine-t-spejdere-slut

Jeg prøvede at give lidt tilbage med mine spejdere. Det kunne være fedt hvis der var endnu flere som hoppede med på bølgen. smiley
Når ja, det havde jeg helt glemt at tænke på, at man også kunne gøre! Alt for fedt initiativ du havde gang i der :-)

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:37
Nigatoni CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har ihvertfald valgt at starte med at give de to 30 dages licens vær :-)
God stil!

Jeg svarer generelt på de tråde jeg ser, hvor generelt nye spillere har spørgsmål eller lignende. Typisk er det spillervurderinger, hvor jeg smider et par spejdere efter deres hold, så vurderingen bliver lidt mere rervisende.

Og så får de selvfølgelig at vide, at de altid ee velkomne til at skrive privatbesked til mig, hvis der skulle opstå andre spørgsmål vedrørende spillet!
Alt for fedt Overgaard, sådan :-)

Solsbury Hill (Jigsaw) 1. april 2020, 10:39
Wauw, skuffet over ikke at blive nævnt smiley mine 50 logoer gør ingen forskel smiley

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:45
Scrooge FC sagde:
Wauw, skuffet over ikke at blive nævnt smiley mine 50 logoer gør ingen forskel smiley
Der var "desværre" nogle som der gjorde, at jeg over så dig smiley

Mega fedt at du har gidet at gøre det for andre managers smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 1. april 2020, 10:53
Bjørnholt FC sagde:
Scrooge FC sagde:
Wauw, skuffet over ikke at blive nævnt smiley mine 50 logoer gør ingen forskel smiley
Der var "desværre" nogle som der gjorde, at jeg over så dig smiley

Mega fedt at du har gidet at gøre det for andre managers smiley
Det kun fordi jeg ikke sender logoerne i folks tråde smiley

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 10:58
Scrooge FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Scrooge FC sagde:
Wauw, skuffet over ikke at blive nævnt smiley mine 50 logoer gør ingen forskel smiley
Der var "desværre" nogle som der gjorde, at jeg over så dig smiley

Mega fedt at du har gidet at gøre det for andre managers smiley
Det kun fordi jeg ikke sender logoerne i folks tråde smiley
:-)
Besvar