Vær med til at give tilbage - hjælp en manager

Skrevet i Generelt

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 1. april 2020, 11:00
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har ihvertfald valgt at starte med at give de to 30 dages licens vær :-)
Tak for det smiley

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 11:47
Fredsk BK sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har ihvertfald valgt at starte med at give de to 30 dages licens vær :-)
Tak for det smiley
:-)

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 13:28
Jeg har fem spejdere ledige, hvis der er nogen som der godt kunne tænke at få scouted deres hold :-)

Solsbury Hill (Jigsaw) 1. april 2020, 13:57
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har fem spejdere ledige, hvis der er nogen som der godt kunne tænke at få scouted deres hold :-)
Må jeg takke ja til den? Kunne godt tænke mig det, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har gjort det.

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 13:58
Scrooge FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har fem spejdere ledige, hvis der er nogen som der godt kunne tænke at få scouted deres hold :-)
Må jeg takke ja til den? Kunne godt tænke mig det, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har gjort det.
Jeg sender dem afsted, når de engang bliver ledige igen :-)

Nigatoni CF (N O) 1. april 2020, 14:02
Scrooge FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har fem spejdere ledige, hvis der er nogen som der godt kunne tænke at få scouted deres hold :-)
Må jeg takke ja til den? Kunne godt tænke mig det, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har gjort det.
Jeg har sendt min ene ledige efter dit hold. Sender lige rapporten, når den er klar

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 14:03
Nigatoni CF sagde:
Scrooge FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jeg har fem spejdere ledige, hvis der er nogen som der godt kunne tænke at få scouted deres hold :-)
Må jeg takke ja til den? Kunne godt tænke mig det, det er ved at være noget tid siden jeg sidst har gjort det.
Jeg har sendt min ene ledige efter dit hold. Sender lige rapporten, når den er klar
Smukt :-)

Fenerbahce SK (T KOC) 1. april 2020, 16:02
Har godt nok ikke fået lavet logo i mange år (trænger nok til det), men vil da også give.

Mine spejdere er til rådighed til at scoute jeres hold.
Har pt ikke råd til at give licens desværre, eller andre evner der kunne gavne.

Gudenå FC (Blaki er god) 1. april 2020, 18:02
Super tråd, håber jeg kan give godt humør til alle på vman, for jeg bliver glad af at spille sammen med jer.

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2020, 21:04
Fenerbahce SK sagde:
Har godt nok ikke fået lavet logo i mange år (trænger nok til det), men vil da også give.

Mine spejdere er til rådighed til at scoute jeres hold.
Har pt ikke råd til at give licens desværre, eller andre evner der kunne gavne.
Det er jo ikke fordi at man nødvendigvis skal give noget, kun hvis man selv har muligheden for det osv :-) men smukt du gider at byde ind! smiley
Besvar