nogen der har styr på cs go?

Skrevet i Off-topic

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 6. april 2020, 17:45
,

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 9. april 2020, 01:06
tak for hjælpen alle sammen.. Det virkede bar sådan lige pludselig ud af det blå...

jeg er ny cs go spiller, så mit rank er ikke så højt, jeg er mg1 smiley
hvad med jer andre?

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 9. april 2020, 02:51
Team Aries sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvad rank er du? Så vil jeg forsøge at tænke for dig i mit næste game og på den måde give dig lidt stimulation!
Jeg er også frisk på noget hygge MM en dag smiley
Kan ikke huske hvem der var med den ene gang vi lige tog et hurtigt hyggegame (sorry smiley ), udover Dre FC og Randsea FC, for 2 måneders tid siden, men det var hygge! Jeg er frisk en dag.
DaIkurd FF sagde:
tak for hjælpen alle sammen.. Det virkede bar sådan lige pludselig ud af det blå...

jeg er ny cs go spiller, så mit rank er ikke så højt, jeg er mg1 smiley
hvad med jer andre?
Mange har haft problemer med VAC authenticator her den sidste uges tid btw, så det er ikke kun dig, selvom det er en ringe trøst.

Jeg har spillet uafbrudt de sidste 5 år og er cirka samme rank, sååeh.

Ej, lige nu er jeg vidstnok LE. Spiller dog ikke så meget længere.

Kollywood (Mr Kollywood) 9. april 2020, 07:40
Olympigue de Marseille sagde:
Team Aries sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvad rank er du? Så vil jeg forsøge at tænke for dig i mit næste game og på den måde give dig lidt stimulation!
Jeg er også frisk på noget hygge MM en dag smiley
Kan ikke huske hvem der var med den ene gang vi lige tog et hurtigt hyggegame (sorry smiley ), udover Dre FC og Randsea FC, for 2 måneders tid siden, men det var hygge! Jeg er frisk en dag.
DaIkurd FF sagde:
tak for hjælpen alle sammen.. Det virkede bar sådan lige pludselig ud af det blå...

jeg er ny cs go spiller, så mit rank er ikke så højt, jeg er mg1 smiley
hvad med jer andre?
Mange har haft problemer med VAC authenticator her den sidste uges tid btw, så det er ikke kun dig, selvom det er en ringe trøst.

Jeg har spillet uafbrudt de sidste 5 år og er cirka samme rank, sååeh.

Ej, lige nu er jeg vidstnok LE. Spiller dog ikke så meget længere.
Kunne faktisk være sjovt at spille lidt med folk fra vman smiley Hvad er jeres rank i mm og faceit? (hvis i spiller via faceit)

Ignotus (--) 11. april 2020, 12:37
Olympigue de Marseille sagde:
Team Aries sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvad rank er du? Så vil jeg forsøge at tænke for dig i mit næste game og på den måde give dig lidt stimulation!
Jeg er også frisk på noget hygge MM en dag smiley
Kan ikke huske hvem der var med den ene gang vi lige tog et hurtigt hyggegame (sorry smiley ), udover Dre FC og Randsea FC, for 2 måneders tid siden, men det var hygge! Jeg er frisk en dag.
Det var med mig også smiley
Slicetown sagde:
Kunne faktisk være sjovt at spille lidt med folk fra vman smiley Hvad er jeres rank i mm og faceit? (hvis i spiller via faceit)
- Spiller ikke så meget pt. men er LEM og lvl. 5 på Faceit smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 11. april 2020, 13:12
Team Aries sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Team Aries sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Hvad rank er du? Så vil jeg forsøge at tænke for dig i mit næste game og på den måde give dig lidt stimulation!
Jeg er også frisk på noget hygge MM en dag smiley
Kan ikke huske hvem der var med den ene gang vi lige tog et hurtigt hyggegame (sorry smiley ), udover Dre FC og Randsea FC, for 2 måneders tid siden, men det var hygge! Jeg er frisk en dag.
Det var med mig også smiley
Slicetown sagde:
Kunne faktisk være sjovt at spille lidt med folk fra vman smiley Hvad er jeres rank i mm og faceit? (hvis i spiller via faceit)
- Spiller ikke så meget pt. men er LEM og lvl. 5 på Faceit smiley
Narh same, mener at jeg er lvl 8 på faceit, og har vist slet ikke en rank i almindelig mm smiley
Besvar