Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 29. august 2020, 15:42
Bjørnholt FC sagde:
Når man skal på besøg hos en anden klub i enten ens eget land eller i ulandet skal der være udgifter for transport i form af bus og flyrejser f.eks
Kyoto Okami FC sagde:
Vil øge realismen, men vil det ikke bare være en ekstra udgift, som vil gøre det endnu dyrere at spille med i toppen end det er i forvejen?
Det ville det jo men hvis man så også samtidig kunne gøre at præmiepengene for de forskellige turneringer blev lidt større og realistiske i forhold til hvad det er nu ville det måske gå lige op... :-)
Bjørnholt FC sagde:
Når det bliver gjort sådan at træningen bliver delt op mellem senior og ungdomshold, så ville det også give mest mening, hvis man ligesom med stadion også skulle til at opgraderer trænings faciliteter.
Kyoto Okami FC sagde:
Vil umiddelbart bare give de rige og veletablerede klubber en større fordel end nu, da de vil have råd til opgraderingerne. Derudover er der mange af virkelighedens professionelle klubber, som anvender samme træningsanlæg til både senior- og ungdomshold.
Ja du har nok ret, det ville give flere fordele end udfordringer.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. august 2020, 15:55
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Istedet for at Spillerkøb er som det er nu så lav et forum til både unge og gamle spillere ala 15-23 årig og så 24 og opefter - sådan som det er nu så drukner trådene bare i hinanden :-)
Dette er jeg enig i. smiley
Jeg er uenig.. Der er mange tråde.. Men det er absolut muligt at finde den alder du
søger.. Bliver det slået sammen bliver det da endnu sværere.. !
Bjørnholt FC sagde:
Når man skal på besøg hos en anden klub i enten ens eget land eller i ulandet skal der være udgifter for transport i form af bus og flyrejser f.eks
Vil øge realismen, men vil det ikke bare være en ekstra udgift, som vil gøre det endnu dyrere at spille med i toppen end det er i forvejen?

Denne forstår jeg ikke helt ! Mener du at hvis jeg er en dansk klub, skal jeg have en udgift af at spille i liga Brasilien ?
Eller mener du i internationale turneringer på tværs af grænser ? Og hvorfor mener du der skulle indføres en ekstra udgift ? Det er dyrt nok at spille i toppen i forvejen !
Bjørnholt FC sagde:
Når det bliver gjort sådan at træningen bliver delt op mellem senior og ungdomshold, så ville det også give mest mening, hvis man ligesom med stadion også skulle til at opgraderer trænings faciliteter.
Vil umiddelbart bare give de rige og veletablerede klubber en større fordel end nu, da de vil have råd til opgraderingerne. Derudover er der mange af virkelighedens professionelle klubber, som anvender samme træningsanlæg til både senior- og ungdomshold.

Hvorfor ? Det er en udgift der vil ramme små klubber urimeligt hårdt !

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. august 2020, 16:03
@Per

Vil tro det er i forbindelse med internationale cups. Men jeg er enig, det vil bare gøre det endnu dyrere, og det er svært nok at tjene penge i toppen som det er nu.

Jeg er enig i at ungdomsanlæg ikke er en god ide. Det vil også bare gøre det endnu sværere for nye klubber at nå toppen end det er, og det er ikke måden hvorved man tiltrækker nye. Og det har Vman brug for at gøre.

Bjørnholt FC (And then what) 29. august 2020, 16:04
Bjørnholt FC sagde:
Når man skal på besøg hos en anden klub i enten ens eget land eller i ulandet skal der være udgifter for transport i form af bus og flyrejser f.eks
Pers LØVER sagde:
Denne forstår jeg ikke helt ! Mener du at hvis jeg er en dansk klub, skal jeg have en udgift af at spille i liga Brasilien ?
Eller mener du i internationale turneringer på tværs af grænser ? Og hvorfor mener du der skulle indføres en ekstra udgift ? Det er dyrt nok at spille i toppen i forvejen !
Nej ikke på den måde, hvis du skal spille på udebane mod et hold enten i din egen liga, i den nationale cup eller internationalt. Jeg mener at dette kunne være med til at gøre spillet mere realistisk, og nogle af de ting som der så f.eks kunne være med til at veje det op er mere realistiske og forøgede præmiepenge som nævnt tidligere. Det giver bla. ikke megen mening at man får mindre for at vinde enten en double eller en treble end man gør for "bare" at vinde mesterskabet i et land og en quadrople giver det samme som for at vinde mesterskabet.

BK Frem (BK Frem) 4. september 2020, 07:31
White Swan Masters sagde:
Det kunne være fedt hvis der var et lille hak eller bare et eller andet der indikerede at du allerede har budt på en spiller, altså når man søger efter spillere og ikke bare under ens bud.
Rigtig god idé! Jeg har selv tænkt det samme, men ikke kunne komme med et forslag på det smiley

The Miami Heat (Adam) 8. september 2020, 09:49
Det har 100% været oppe før, men jeg synes stadig det kunne være fedt, med et slags honorarsystem. Altså hvor at den klub der har hentet en spiller får 1% eller lign af salgsbeløbet når han bliver solgt videre. Lidt ligesom i FM

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 8. september 2020, 12:52
The Miami Heat sagde:
Det har 100% været oppe før, men jeg synes stadig det kunne være fedt, med et slags honorarsystem. Altså hvor at den klub der har hentet en spiller får 1% eller lign af salgsbeløbet når han bliver solgt videre. Lidt ligesom i FM
Bliver aldrig indført - nem anledning til snyd.

The Miami Heat (Adam) 8. september 2020, 13:20
Soccergoals sagde:
The Miami Heat sagde:
Det har 100% været oppe før, men jeg synes stadig det kunne være fedt, med et slags honorarsystem. Altså hvor at den klub der har hentet en spiller får 1% eller lign af salgsbeløbet når han bliver solgt videre. Lidt ligesom i FM
Bliver aldrig indført - nem anledning til snyd.
Hvordan? Tænker du bare med at folk opretter nye klubber eller hvad tænker du.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 8. september 2020, 13:58
The Miami Heat sagde:
Soccergoals sagde:
The Miami Heat sagde:
Det har 100% været oppe før, men jeg synes stadig det kunne være fedt, med et slags honorarsystem. Altså hvor at den klub der har hentet en spiller får 1% eller lign af salgsbeløbet når han bliver solgt videre. Lidt ligesom i FM
Bliver aldrig indført - nem anledning til snyd.
Hvordan? Tænker du bare med at folk opretter nye klubber eller hvad tænker du.
Tænker at folk bare får hinanden til at kaste spilleren rundt mellem klubber, så kører produktionsbåndet jo.

Hvad vil du gøre, når der f.eks. bliver købt et talent til 15 millioner om morgenen, som evt. bliver købt til 20 millioner om aftenen igen. Skal den først sælgende klub så have penge to gange?

Loyals (VMEnhancer) 8. september 2020, 14:01
Soccergoals sagde:
Hvad vil du gøre, når der f.eks. bliver købt et talent til 15 millioner om morgenen, som evt. bliver købt til 20 millioner om aftenen igen. Skal den først sælgende klub så have penge to gange?
Beløbet til opretteren skal vel trækkes fra handelssummen. Så sælger kun modtager de 99%.

Men bliver det ikke blot mere "vildt" at hente en god utrænet så? Ikke nok med at du får penge ved første handel, men du bliver ved med at få hvis han handles.
Besvar