Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bamserne (Anders Brosbøl) 4. januar 2021, 07:02
Hvis de klubber der flytter efter 1-3 sæsoner fra land til land som nu, for at jagter mesterskaber og pga vifa rang går direkte ind i top ligaen, skulle en tur i 2-3 div vil det jo bare betyde en lidt længere vej Ja. færre skift ja.
men der vil jo stadig være klubber der skifter og genopfinder sig i et nyt land. Eller som vælger en lidt længere vej til mesterskabet, og det er jo bare godt for de hold der allerede er i ligaen.


BK Frem (BK Frem) 7. januar 2021, 21:36
Bamserne sagde:
Hvis de klubber der flytter efter 1-3 sæsoner fra land til land som nu, for at jagter mesterskaber og pga vifa rang går direkte ind i top ligaen, skulle en tur i 2-3 div vil det jo bare betyde en lidt længere vej Ja. færre skift ja.
men der vil jo stadig være klubber der skifter og genopfinder sig i et nyt land. Eller som vælger en lidt længere vej til mesterskabet, og det er jo bare godt for de hold der allerede er i ligaen.
Stakkels hold i 2-3 div. De kommer ofte til at konkurrere mod hold som os så. 2-3 div bliver nærmest en "superliga" hvor der er 1-2 top hold.

Bilmik (Mikkel Maagaard) 9. februar 2021, 14:12
Hvad med laver cup turninger for de lavere hold og en newcommede turninger for ungdoms hold

Beatrooters FC (Manager i Beatrooters FC) 9. februar 2021, 14:17
Der findes jo allerede newcommers cup. Der kan alle over #1800 deltage i.

Bilmik (Mikkel Maagaard) 9. februar 2021, 14:20
Beatrooters FC sagde:
Der findes jo allerede newcommers cup. Der kan alle over #1800 deltage i.
Ikke til ungdoms hold

Bilmik (Mikkel Maagaard) 9. februar 2021, 14:22
Beatrooters FC sagde:
Der findes jo allerede newcommers cup. Der kan alle over #1800 deltage i.
Alle dem der har over 2000 har ikke en chance i de cups der er nu der for

BK Frem (BK Frem) 9. februar 2021, 15:57
Randers Biler sagde:
Beatrooters FC sagde:
Der findes jo allerede newcommers cup. Der kan alle over #1800 deltage i.
Alle dem der har over 2000 har ikke en chance i de cups der er nu der for
Du vil forsat opleve klubber, som ikke har været online længe så lige pludselig køber et godt hold for hurtigt at komme op i 2-3-4 div. De vil også tilmelde sig cup´s for rank 2000-10.000
Jeg kan ikke helt se idéen i det. Du kan vinde en pokal, men er det fedt for at være den bedst 2.000-10.000?

The Invincibles (Don Ø) 10. februar 2021, 11:19
Optimering af auktion systemet (Intervaller på bud eller %-sats)
Jeg tænker mange af os har fundet en spiller på transferlisten, til lad os sige 100.000 C - man sender buddet afsted, spilleren er på auktion i 15 minutter - man glemmer alt om auktionen - ser en time efter, at spilleren er solgt til en andet klub for 100.001 C.

Det er egentligt et meget logisk auktionssystem - men samtidig også en smule ucharmerende, at det er 1 C der afgøre en handel - derfor tænker jeg inddragelse af intervaller for bud kunne/bør indføres.

Det kunne være procent intervaller fx 1% over forstående bud - i mit tilfælde altså et bud på 101.000 C

Det kunne også være et fast interval indenfor specifikke beløb - fx:
500 C på auktioner <10.000 C.
1000 C på auktioner 10.000< <100.000 C.
5000 C på auktioner >100.000 C
Etc….

Størrelsen af beløbene har jeg ikke tænkt dybere over - de er blot skrevet som eksempler.

Ignotus (--) 10. februar 2021, 11:56
The Invincibles sagde:
Optimering af auktion systemet (Intervaller på bud eller %-sats)
Jeg tænker mange af os har fundet en spiller på transferlisten, til lad os sige 100.000 C - man sender buddet afsted, spilleren er på auktion i 15 minutter - man glemmer alt om auktionen - ser en time efter, at spilleren er solgt til en andet klub for 100.001 C.

Det er egentligt et meget logisk auktionssystem - men samtidig også en smule ucharmerende, at det er 1 C der afgøre en handel - derfor tænker jeg inddragelse af intervaller for bud kunne/bør indføres.

Det kunne være procent intervaller fx 1% over forstående bud - i mit tilfælde altså et bud på 101.000 C

Det kunne også være et fast interval indenfor specifikke beløb - fx:
500 C på auktioner <10.000 C.
1000 C på auktioner 10.000< <100.000 C.
5000 C på auktioner >100.000 C
Etc….

Størrelsen af beløbene har jeg ikke tænkt dybere over - de er blot skrevet som eksempler.
Du kunne også sørge for at når du byder på transferlisten, at du husker at sætte dit autobud tilstrækkeligt højt for at det netop ikke skal ske - ligesom vi andre gør smiley

Bilmik (Mikkel Maagaard) 10. februar 2021, 12:01
Få landsholdet til at være mere i spillet end bare pynt
Besvar