Der er kun en rigtig hue, den er blå!

Skrevet i Off-topic

Lex Superior (Mathias) 13. maj 2020, 12:01
Hej alle!

Jeg ville gerne høre om nogle af jer har nogle sjove sange eller rim til banner i lige kan komme på - nu hvor der snart (måske/måske ikke, det er nu ikke det tråden handler om) skal køres studenterkørsel.

Vi har selv et par sjove, men alt hvad der kan písse nogle nissehuer (stx'ere) af, er guld værd for os.

Virklunds Drenge (More Like Virklunds Teenagers) 17. maj 2020, 21:00
Hvis den er blå er den for nem at få smiley

Lex Superior (Mathias) 17. maj 2020, 21:12
Virklunds Drenge sagde:
Hvis den er blå er den for nem at få smiley
Der tager du vist fejl.
Jo mørkere blå, jo sværere at få (HTX>Hf, HHX).
De dér røde huer, dem må i gemme væk til december, hvor vi andre også tager nissehuer på. smiley

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 18. maj 2020, 02:34
Hundige Athletics sagde:
Hej alle!

Jeg ville gerne høre om nogle af jer har nogle sjove sange eller rim til banner i lige kan komme på - nu hvor der snart (måske/måske ikke, det er nu ikke det tråden handler om) skal køres studenterkørsel.

Vi har selv et par sjove, men alt hvad der kan písse nogle nissehuer (stx'ere) af, er guld værd for os.
Ikke nok med at I plagiere huen, I skal også have andre til at skrive jeres sange? smiley

Girondins Bordeaux (Lasse) 18. maj 2020, 10:47
Det er sgu lige meget hvad farve ens hue har. Det der betyder noget, er hvad man gør med den efterfølgende.

Lex Superior (Mathias) 18. maj 2020, 17:40
HjerneSkaderne sagde:
Ikke nok med at I plagiere huen, I skal også have andre til at skrive jeres sange? smiley
Nu har jeg undgået at skrive opgaver i 3 år, jeg har ikke i sinde at starte med det nu. smiley Nogen kalder det plagiatkontrol, jeg kalder det sammenhold. smiley

Lex Superior (Mathias) 18. maj 2020, 17:42
Girondins Bordeaux sagde:
Det er sgu lige meget hvad farve ens hue har. Det der betyder noget, er hvad man gør med den efterfølgende.
Jeg synes farven er vigtig, den éne dag man er ude at køre - så man har noget at drille med. Men efter det, så er jeg helt enig smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 24. maj 2020, 19:08
HjerneSkaderne sagde:
Hundige Athletics sagde:
Hej alle!

Jeg ville gerne høre om nogle af jer har nogle sjove sange eller rim til banner i lige kan komme på - nu hvor der snart (måske/måske ikke, det er nu ikke det tråden handler om) skal køres studenterkørsel.

Vi har selv et par sjove, men alt hvad der kan písse nogle nissehuer (stx'ere) af, er guld værd for os.
Ikke nok med at I plagiere huen, I skal også have andre til at skrive jeres sange? smiley
smiley
Besvar