Bedste logo i spillet?

Skrevet i Generelt

Team Winner Fishes (Megalodon) 24. maj 2020, 01:18
Sad og gik i gennem klubber, deres logo og banner og kom til at tænke på hvem folk synes har det bedste logo i spillet? Jeg er fan af Nottingham Forest's logo, det er simpelt men pænt.

Juventus FC (farvel og tobak) 24. maj 2020, 01:39
Nogle af de bedste logoer ser aldrig dagens lys, de bliver typisk afvist af ligusterfacister som ikke har sans for kunst.


Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 24. maj 2020, 02:18
Jeg har lavet Nottingham Forests logo, men synes langt fra, at det er det bedste logo i spillet.

Jeg vil i stedet nominere https://www.virtualmanager.com/clubs/491887 smiley


Og Juventus FC er som sædvanlig 100% random i sit indlæg....

Bjørnholt FC (And then what) 24. maj 2020, 02:39
Fredsk BK sagde:
Jeg har lavet Nottingham Forests logo, men synes langt fra, at det er det bedste logo i spillet.

Jeg vil i stedet nominere https://www.virtualmanager.com/clubs/491887 smiley


Og Juventus FC er som sædvanlig 100% random i sit indlæg....
Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 24. maj 2020, 08:09
Bjørnholt FC sagde:
Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley
Hvis du ser hans logo og kommentar, så kan du måske forestille dig, hvilken slags logoer der af og til afvises.

Nok ikke nogle af de bedste logoer, hvis du spørger flertallet smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. maj 2020, 08:21
Ulm Warhawks sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley
Hvis du ser hans logo og kommentar, så kan du måske forestille dig, hvilken slags logoer der af og til afvises.

Nok ikke nogle af de bedste logoer, hvis du spørger flertallet smiley
Det er bare ærgerligt hvis det skal komme til det punkt, hvor de der sidder og accepterer logoer og bannere gør det på grundlag af hvilken smag de selv har, og ikke gør det efter hvad der rent faktisk i følge reglerne er acceptabelt og omvendt :-)

Men ja, jeg er udmærket godt klar over det som du skriver, det var også mere for at høre det fra Fredsk´s side af hvorfor han syntes det var et random indlæg.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 24. maj 2020, 09:20
Bjørnholt FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley
Hvis du ser hans logo og kommentar, så kan du måske forestille dig, hvilken slags logoer der af og til afvises.

Nok ikke nogle af de bedste logoer, hvis du spørger flertallet smiley
Det er bare ærgerligt hvis det skal komme til det punkt, hvor de der sidder og accepterer logoer og bannere gør det på grundlag af hvilken smag de selv har, og ikke gør det efter hvad der rent faktisk i følge reglerne er acceptabelt og omvendt :-)

Men ja, jeg er udmærket godt klar over det som du skriver, det var også mere for at høre det fra Fredsk´s side af hvorfor han syntes det var et random indlæg.
Eftersom hans nuværende logo er godkendt, så tror jeg, de er meget overbærende i deres validering af logoer.

Men lad det ligge, så tråden kan omhandle de bedste logoer.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. maj 2020, 09:49
Der er mange rigtig gode at vælge imellem, Jeg kan godt lide dette:
https://www.virtualmanager.com/clubs/495397

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 24. maj 2020, 10:33
Bjørnholt FC sagde:

Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. maj 2020, 10:52
Ulm Warhawks sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Hvordan syntes du at det er random af ham? smiley
Hvis du ser hans logo og kommentar, så kan du måske forestille dig, hvilken slags logoer der af og til afvises.

Nok ikke nogle af de bedste logoer, hvis du spørger flertallet smiley
Det er bare ærgerligt hvis det skal komme til det punkt, hvor de der sidder og accepterer logoer og bannere gør det på grundlag af hvilken smag de selv har, og ikke gør det efter hvad der rent faktisk i følge reglerne er acceptabelt og omvendt :-)

Men ja, jeg er udmærket godt klar over det som du skriver, det var også mere for at høre det fra Fredsk´s side af hvorfor han syntes det var et random indlæg.
Eftersom hans nuværende logo er godkendt, så tror jeg, de er meget overbærende i deres validering af logoer.

Men lad det ligge, så tråden kan omhandle de bedste logoer.
God pointe, kunne dog være interessant at se hvilke logoer der er blevet afvist gennem tiderne :-)

Der er mange fede logoer på Vman, jeg kan meget godt lide det her https://www.virtualmanager.com/clubs/73519
Besvar