"Sponsor tricket" af Silkeborg IF

Skrevet i Generelt

Juventus FC (To giganter på auktion) 24. maj 2020, 18:52
Det hænder at man kan se et par tråde vedrørende sponsorat og hvad man skal ansøge, som udgangspunkt, så er følgende en sikker måde at få en sponsor.

Grundbeløb: Vifa-point x 5
Bonusbeløb: Supportere x 10

Hvis du derimod ønsker at tjene lidt mere end peanuts.
Så har jeg det perfekte tip til dig, Silkeborg IF har været så flink at beskrive hvordan du skal gøre og hvad det går ud på.
Silkeborg IF sagde:
En del vil sikkert være klar over dette, men mange aner det ikke smiley

Det er efterhånden ved at være flere år siden, at jeg sammen med Callstars fandt ud af, at man kan "snyde" sig til et meget højt sponsorat, når man er på vej fra de lave divisioner til toppen. Som jeg ex. er nu smiley

Når man rykker op på denne måde, med et hold der er meget bedre end ens seedning og samtidig er sikker på 1. pladsen hele vejen til toppen, så kan man bede om ualmindeligt høje beløb

Min liga: http://www.virtualmanager.com/leagues/4/3/3/seeding
Jeg er seedet i bunden, men er sikker på 1. pladsen.
Derfor kan jeg bede om unaturligt høje bonus beløb ved en 1. plads.

I denne uge i 3. div. ser mit sponsorat således ud:

-------------------------------------------------------------------------------
Din klub er i denne sæson sponsoreret af Unisport.

Grundbeløb 1 C

Bonusbeløb 4.600.000 C

Bonuskrav 1. plads
-------------------------------------------------------------------------------

Altså sikre 4,6 mio. ved en sikker 1. plads.

I 4. div. fik jeg 2,4 mio. ved 1. pladsen.

I 5. div. kiksede det for mig, da jeg skiftede liga og havnede lavere end jeg skiftede fra smiley Men her ville det os være meget normalt at kunne trække 1-2½ mio.

Jeg ved at Callstars i sin tid fik 4 mio. i 4. div. og at Nottingham are magic fik 7½ mio. i 2. div.

Dette er naturligvist lidt tosset, da jeg dengang jeg lå som suveræn 1'er i spillet max kunne trække 2,6 mio. i sponsorat smiley

Jeg er ret overbevist om at det os vil virke, hvis man vælger top2 - Dog ikke afprøvet


Som grundregel skal man holde sig væk fra det faste honorar, hvis man ved hvad ens slutplacering bliver ret præcist. Eks.: Hvis man ved at man er sikker på en top 2 placering, som Innova er, så skal ens ansøgning hedde:
Grundbeløb = 1
Bonus ved 2. plads = 2.2 - 2,6 mio.

Ved søgning på den ordinære måde, ville man man kunne trække 2 mio. ud af systemet her.
https://www.virtualmanager.com/clubs/57047/press_releases/110347

AaIborg BK (KJ) 24. maj 2020, 19:01
Ahhh Skomager tricket, det har jeg lavet tit. smiley

FC Barcelona (Mikkel) 25. maj 2020, 11:13
Bonusbeløb: Supportere x 10

Jeg kan ikke længere få bonus beløb, ikke engang ved 5x og 2. plads. Havde 19350 supportere og 130k vifa point denne her sæson.

Jeg søgte 645k uden bonus, og så søgte jeg 645k med 100-180k i bonus. Jeg blev afvist på dem alle med bonus og fik 645k uden bonus.

Gør jeg noget forkert?

Juventus FC (To giganter på auktion) 25. maj 2020, 12:14
FC Barcelona sagde:
Bonusbeløb: Supportere x 10

Jeg kan ikke længere få bonus beløb, ikke engang ved 5x og 2. plads. Havde 19350 supportere og 130k vifa point denne her sæson.

Jeg søgte 645k uden bonus, og så søgte jeg 645k med 100-180k i bonus. Jeg blev afvist på dem alle med bonus og fik 645k uden bonus.

Gør jeg noget forkert?
Du er seedet 1 i din division, det er noget som sponsoren tager med i deres beregning når de vurderer om dit bonus beløb er fair. Havde du sat bonuskravet til en 1.plads, så tror jeg du havde fået en sponsor med bonus.

FC Barcelona (Mikkel) 25. maj 2020, 15:00
Juventus FC sagde:
FC Barcelona sagde:
Bonusbeløb: Supportere x 10

Jeg kan ikke længere få bonus beløb, ikke engang ved 5x og 2. plads. Havde 19350 supportere og 130k vifa point denne her sæson.

Jeg søgte 645k uden bonus, og så søgte jeg 645k med 100-180k i bonus. Jeg blev afvist på dem alle med bonus og fik 645k uden bonus.

Gør jeg noget forkert?
Du er seedet 1 i din division, det er noget som sponsoren tager med i deres beregning når de vurderer om dit bonus beløb er fair. Havde du sat bonuskravet til en 1.plads, så tror jeg du havde fået en sponsor med bonus.
Ah, nok derfor ja, mange tak!

Juventus FC (To giganter på auktion) 31. maj 2020, 16:16
op

BK Frem (BK Frem) 31. maj 2020, 18:22
Juventus FC sagde:
op
Jeg fik dette godkendt til næste sæson. Noget som kunne gøres anderledes? Jeg er seedet nr 3, men i følge vmanstats burde jeg blive nr 8 iforhold til stats. Derfor tænker jeg at nr 5 er ok.

Grundbeløb: 250.000 C
Bonusbeløb: 250.000 C
Krav til bonus: 5. plads


Esbjerg Akademiet (Jørgen) 31. maj 2020, 20:06
Jeg har fået dette godkendt til næste sæson, hvilket overraskede mig lidt
Din klub er i denne sæson sponsoreret af Dansk Beton.

Grundbeløb 1 C

Bonusbeløb 3.500.000 C

Bonuskrav 1. plads i 4 division

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 31. maj 2020, 21:14
Esbjerg Akademiet sagde:
Jeg har fået dette godkendt til næste sæson, hvilket overraskede mig lidt
Din klub er i denne sæson sponsoreret af Dansk Beton.

Grundbeløb 1 C

Bonusbeløb 3.500.000 C

Bonuskrav 1. plads i 4 division
3.5mio for at vinde 4 div? vildt smiley

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 1. juni 2020, 00:35
Jeg får i denne sæson 1.5 mio, hvis jeg ender nr. 2 i 3. division.. har prøvet mig frem med samme trick som Silkeborg IF, men selvom jeg er lavest seedet i divisionen, har jeg ikke været i stand til at få mere. Jeg klager dog ikke smiley
Besvar