kampsimulatoren - hvordan taber jeg denne kamp?

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 6. juni 2020, 23:08
Atlanta Hawks sagde:
The Danish Vikings sagde:
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Meget enig, men prøv se på karaktererne de enkelte spillere har fået, så giver resultatet slet ingen mening.
Karaktererne er trukket i en automat, og sådan er det stort set i hver kamp.
Men ikke desto mindre er det jo de data, vi managers bruger og analyserer på.

Atlanta Hawks (Christoffer) 6. juni 2020, 23:11
The Danish Vikings sagde:
Atlanta Hawks sagde:
The Danish Vikings sagde:
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Meget enig, men prøv se på karaktererne de enkelte spillere har fået, så giver resultatet slet ingen mening.
Karaktererne er trukket i en automat, og sådan er det stort set i hver kamp.
Men ikke desto mindre er det jo de data, vi managers bruger og analyserer på.
Lad endelig vær med det ;-) Der skal en opgradering til før de data kan brugs smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 6. juni 2020, 23:32
Synes folk tuder rimeligt meget herinde :-) Især dig FC Inter.

Jeg har personligt aldrig haft problemer. Joh, jeg har da tabt mærkelige kampe, men har nogen af jer nogensinde set en normal IRL fodboldkamp? Taber storhold også kampe? Ja sku da.

Kom ind i kampen

Bjørnholt FC (And then what) 6. juni 2020, 23:38
Ud af hvor mange kampe der spilles, så er det altså ikke særligt mange overraskelser der sker smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1200563-mest-usandsynlige-resultater

PAN united (PANIL) 6. juni 2020, 23:46
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Jeg er til gengæld også røget ud af VMWC i runde 2 og 3 de seneste tre uger - Lodtrækningen i min semifinale i Super Cup'en i dag og i runde 1 har selvfølgelig også hjulpet på endnu en finale!

Jeg synes dog ikke, at mit hold skal "nøjes" med 74-77 point med de hold, jeg møder i Allsvenskan. I teorien kunne jeg købe et hold til en tredjedel pris og rent faktisk stadig kæmpe med om titlen og pokaltitlen, hvilket jo er lidt til grin :-)

Jeg er bestemt enig i, at jeg ikke skal vinde 30/30, men det er godt nok tæt på!
Mødte jeg BIF United, Real Madrid, Faciato, Morsø, dig selv osv. hele ugen, så er det jo en helt anden sag!

- Og en treble bliver det nok ikke til med min udekamp mod Inter Futsal, som jeg stort set aldrig slår, haha! Men håber da jeg nupper endnu en Super Cup mod dig i morgen smiley

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 7. juni 2020, 00:11
Scrooge FC sagde:
Synes folk tuder rimeligt meget herinde :-) Især dig FC Inter.

Jeg har personligt aldrig haft problemer. Joh, jeg har da tabt mærkelige kampe, men har nogen af jer nogensinde set en normal IRL fodboldkamp? Taber storhold også kampe? Ja sku da.

Kom ind i kampen
siger den uden spiller i klubben haha smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 7. juni 2020, 00:12
Celtic Academy FC sagde:
Scrooge FC sagde:
Synes folk tuder rimeligt meget herinde :-) Især dig FC Inter.

Jeg har personligt aldrig haft problemer. Joh, jeg har da tabt mærkelige kampe, men har nogen af jer nogensinde set en normal IRL fodboldkamp? Taber storhold også kampe? Ja sku da.

Kom ind i kampen
siger den uden spiller i klubben haha smiley
Er lige i gang med at omstrukturere min klub :-) Og satse på unge spillere. Har en god kassebeholdning smiley

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 7. juni 2020, 00:19
Scrooge FC sagde:
Celtic Academy FC sagde:
Scrooge FC sagde:
Synes folk tuder rimeligt meget herinde :-) Især dig FC Inter.

Jeg har personligt aldrig haft problemer. Joh, jeg har da tabt mærkelige kampe, men har nogen af jer nogensinde set en normal IRL fodboldkamp? Taber storhold også kampe? Ja sku da.

Kom ind i kampen
siger den uden spiller i klubben haha smiley
Er lige i gang med at omstrukturere min klub :-) Og satse på unge spillere. Har en god kassebeholdning smiley
super er ved det samme smiley

Atlanta Hawks (Christoffer) 7. juni 2020, 07:47
PAN united sagde:
Atlanta Hawks sagde:
PAN united sagde:
FC Internazionale sagde:
Jeg har givet op. Jeg gider ikke mere lotto resultater. Jeg har opsagt abonnementet og vender ikke tilbage denne gang.
Jeg er meget enig med dig her - Overvejer det samme smiley
PAN, hold xD Du er pt. tæt på din anden treble i streg! Du har tabt 3 kampe og spillet et godt stykke over 30 smiley

Ikke fordi jeg ikke er enig i at kampsimulatoren skal have en ordentlig omgang, men synes helt ærligt det vil være kedeligt hvis man bare fejede alt modstand af vejen. Dårlige resultater er forfærdelige, dog skal det bare ske ellers bliver det da først kedeligt smiley
Jeg er til gengæld også røget ud af VMWC i runde 2 og 3 de seneste tre uger - Lodtrækningen i min semifinale i Super Cup'en i dag og i runde 1 har selvfølgelig også hjulpet på endnu en finale!

Jeg synes dog ikke, at mit hold skal "nøjes" med 74-77 point med de hold, jeg møder i Allsvenskan. I teorien kunne jeg købe et hold til en tredjedel pris og rent faktisk stadig kæmpe med om titlen og pokaltitlen, hvilket jo er lidt til grin :-)

Jeg er bestemt enig i, at jeg ikke skal vinde 30/30, men det er godt nok tæt på!
Mødte jeg BIF United, Real Madrid, Faciato, Morsø, dig selv osv. hele ugen, så er det jo en helt anden sag!

- Og en treble bliver det nok ikke til med min udekamp mod Inter Futsal, som jeg stort set aldrig slår, haha! Men håber da jeg nupper endnu en Super Cup mod dig i morgen smiley
Du har, hvis du vinder din sidste kamp i ligaen i dag, fået mellem 74-77 point 4 uger i streg. Det er vel acceptabelt? Der er trods alt en del solide hold i din liga som du ikke bare kan forvente at mase hver gang, efter min mening smiley

At du er røget tidligt ud af VMWC tre uger i streg er bittert uanset hvem du ryger ud til. Dog vil jeg ikke mene det er en skam at tabe til La Nacuary som var tilfældet den her uge. Det er bare bad luck hvad angår lodtrækningen.

Er enig i at der skal arbejdes på kampsimulatoren og diverse data så de rent faktisk er til at stole på. Dog mener jeg personligt ikke man skal fjerne overraskelserne fra spillet, og mon ikke både storhold og mindre klubber vil droppe spillet hvis den bedste i hver liga høstede mellem 85-90 point hver uge samt vandt cuppen uden problem?

Håber bestemt du må "nøjes" med ligaen så ;-)

Tokyo (CK) Crew 7. juni 2020, 08:22
Jeg har altid undret mig over om dem, der klager over kampsimulatoren bruger justeringer til andet end udskiftninger.
Hvad skal der f.eks. ske, hvis man kommer bagud, fører med et mål, stillingen er lige osv. Man ser da heller ikke virkelige hold spille med samme mentalitet, taktik osv. igennem hele kampen.

Det kan redde en fra et nederlag til en sejre, hvis man bare gider at bruge tid på at finde den rigtige indstilling smiley
Besvar