Falder/stiger adgangskvotienter i år?

Skrevet i Off-topic

Åløkke Boldklub (Chriztoffer) 14. juni 2020, 12:27
Hej. Hvor sikker skal man være på at man bliver optaget i kvote 1? Søger ind på Erhvervsøkonomi HA i Odense her om lidt med et snit på 7,6. Hvad er tendensen? Kommer det til at have nogen effekt at startbonussen er fjernet fra i år af? Har corona betydning for flere ansøgere og hvordan vil det påvirke? Adgangskvotienten sidste år var 7,0 og forrige år igen 6,5. Hvordan ser I mine chancer? Går med halv angst her for tiden smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 14. juni 2020, 12:30
Hvis du ligger med et snit på 0,6 over de foregående år, skal du ikke være så nervøs smiley

Åløkke Boldklub (Chriztoffer) 14. juni 2020, 12:43
Holstebro sagde:
Hvis du ligger med et snit på 0,6 over de foregående år, skal du ikke være så nervøs smiley
Jeg prøver ikke at tænke for meget på det, men tak for svaret. Er bare usikker på nu hvor startbonus er fjernet og corona er her smiley

Amager Halshug (Sama) 14. juni 2020, 14:45
Du kommer helt sikkert ind på din uddannelse.

Åløkke Boldklub (Chriztoffer) 14. juni 2020, 16:51
Amager Halshug sagde:
Du kommer helt sikkert ind på din uddannelse.
Kan du uddybe hvorfor du tror smiley?

Aarhus (big boss) 14. juni 2020, 18:51
Om ikke andet kommer du sikkert gennem kvote 2. Jeg kom igennem kvote 2 uden at vente et ekstra år. Synes du skal berolige dig selv, du skal nok komme ind smiley

Åløkke Boldklub (Chriztoffer) 14. juni 2020, 19:35
Bosporus FC sagde:
Om ikke andet kommer du sikkert gennem kvote 2. Jeg kom igennem kvote 2 uden at vente et ekstra år. Synes du skal berolige dig selv, du skal nok komme ind smiley
Jeg har ikke søgt gennem kvote 2, altså har kun kvote 1.

Aarhus (big boss) 14. juni 2020, 19:53
Åløkke Boldklub sagde:
Bosporus FC sagde:
Om ikke andet kommer du sikkert gennem kvote 2. Jeg kom igennem kvote 2 uden at vente et ekstra år. Synes du skal berolige dig selv, du skal nok komme ind smiley
Jeg har ikke søgt gennem kvote 2, altså har kun kvote 1.
Mente også Stand-by, det er ved at være længe siden -.-' xD

Åløkke Boldklub (Chriztoffer) 14. juni 2020, 19:57
Bosporus FC sagde:
Åløkke Boldklub sagde:
Bosporus FC sagde:
Om ikke andet kommer du sikkert gennem kvote 2. Jeg kom igennem kvote 2 uden at vente et ekstra år. Synes du skal berolige dig selv, du skal nok komme ind smiley
Jeg har ikke søgt gennem kvote 2, altså har kun kvote 1.
Mente også Stand-by, det er ved at være længe siden -.-' xD
Ah ja, jeg søgte faktisk kvote 2 men deltog ikke i unitesten som er et kriterie. Her takkede jeg også nej til stand-by. Dog vil jeg ringe til dem næste uge og høre om det er muligt at tilvælge stand-by igen inden kvote 1 d. 5 juli.

Loyals (VMEnhancer) 15. juni 2020, 21:22
Åløkke Boldklub sagde:
Ah ja, jeg søgte faktisk kvote 2 men deltog ikke i unitesten som er et kriterie. Her takkede jeg også nej til stand-by. Dog vil jeg ringe til dem næste uge og høre om det er muligt at tilvælge stand-by igen inden kvote 1 d. 5 juli.
Det burde du vist bare kunne ændre på den online portal der. Er det optagelse.dk?
Besvar