Lad os tale om aktier..

Skrevet i Off-topic

Krillox FC (Emre C) 6. juli 2020, 12:40
Hvad har folk herinde investeret i af aktier? Synes det kunne være spændende at høre hvad de forskellige managers har investeret i og evt. komme med anbefalinger til andre smiley Jeg har personligt selv investeret i danske bank og har undersøgt en anden virksomhed, som hedder Workhorse. Workhorse finder jeg især interessant grundet den enorme stigning de sidste 1-2 måneder og om de vil blive ved med det. Har i nogle ideer omkring workhorse? eller evt andre aktier? smiley


Krillox FC (Emre C) 6. juli 2020, 14:40
Hov det havde jeg ikke set. Mange tak smiley

Unfinished Business (Boycott Spillet) 8. juli 2020, 22:05
SAS. God investering!

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 8. juli 2020, 22:24
Unfinished Business sagde:
SAS. God investering!
Klart når begge stater som har ejerandel i dem dræber alle andre flyselskaber i norden....

Krillox FC (Emre C) 9. juli 2020, 20:51
Har også smidt 10k på SAS! Det bliver sgu spændende smiley

Gundsømagle United (Sir Hansen) 10. juli 2020, 15:33
Har investeret 10k i Norwegian. Tænker de er blevet til 1 million om 5-10 år når Norwegian rammer samme niveau som for år tilbage. smiley

Ignotus (--) 18. juli 2020, 09:08
Gundsømagle United sagde:
Har investeret 10k i Norwegian. Tænker de er blevet til 1 million om 5-10 år når Norwegian rammer samme niveau som for år tilbage. smiley
Hvad købte du dem i? Jeg har selv også smidt 10k i til GA på 3,5 NOK. Jeg lader dem også bare stå og ser om der kan hives noget gevinst - så længe de ikke går konkurs, så skal det nok gå smiley

Gundsømagle United (Sir Hansen) 18. juli 2020, 09:45
Team Aries sagde:
Gundsømagle United sagde:
Har investeret 10k i Norwegian. Tænker de er blevet til 1 million om 5-10 år når Norwegian rammer samme niveau som for år tilbage. smiley
Hvad købte du dem i? Jeg har selv også smidt 10k i til GA på 3,5 NOK. Jeg lader dem også bare stå og ser om der kan hives noget gevinst - så længe de ikke går konkurs, så skal det nok gå smiley
Købte til kurs 4,8 så skulle nok hav ventet, men mon ikke det går. smiley
De går ikke konkurs nu. Tror måske de bliver opkøbt af kinesiske investorere, og så tænker jeg det kun går en vej derfra. Som sagt, en langtids investering.
Besvar