Takker af for denne gang!

Skrevet i Generelt

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 5. august 2020, 20:52
Jeg håber det her er det rigtige sted at smide denne besked.

Efter en relativt kort tid tilbage, siden starten af lockdown/corona, er lysten igen sluppet op. Jeg sælger holdet og vil fremover vende tilbage hver uge og se om jeg får nogle talenter.

Tak for en fed tid, især lige da lockdown startede og markedet var helt crazy - især også pga. ungdomsholdets introduktion, der var det mange timer der blev brugt hver dag. Det har været sjovt.

Held og lykke til alle jer andre spillere der stadig giver den gas! smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 5. august 2020, 21:10
Godt du kommer ind i mellem, det jo so alle der i fællesskab får vman til at være et dejligt spil,

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 5. august 2020, 21:14
Long Island Cowboys sagde:
Jeg håber det her er det rigtige sted at smide denne besked.

Efter en relativt kort tid tilbage, siden starten af lockdown/corona, er lysten igen sluppet op. Jeg sælger holdet og vil fremover vende tilbage hver uge og se om jeg får nogle talenter.

Tak for en fed tid, især lige da lockdown startede og markedet var helt crazy - især også pga. ungdomsholdets introduktion, der var det mange timer der blev brugt hver dag. Det har været sjovt.

Held og lykke til alle jer andre spillere der stadig giver den gas! smiley
Tak for nu.. Håber at du har haft fornøjelse af spillet..
Og håber du vender tilbage når du har mod på det igen..
Mvh Per

BK Frem (BK Frem) 6. august 2020, 14:30
Du har da ellers fortsat ting at opnå! smiley

Bedre anlæg, større stadion og så kan jeg se at du ikke har været højere end 4 div?
Men kom snart igen! smiley

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 6. august 2020, 16:57
BK Frem sagde:
Du har da ellers fortsat ting at opnå! smiley

Bedre anlæg, større stadion og så kan jeg se at du ikke har været højere end 4 div?
Men kom snart igen! smiley
True. Men lysten til at jagte de fede handeler er der bare ikke - primært fordi tiden heller ikke er der... Vender tilbage når jeg får et stort talent eller måske får jeg lyst og opgraderer til tyrkis og så træner jeg et lidt billigere hold op smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 6. august 2020, 18:54
Orden det så du tjener på billetter så det bare tålmodighed

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 7. august 2020, 00:30
Gudenå FC sagde:
Orden det så du tjener på billetter så det bare tålmodighed
Nu røg holdet... det var lidt en impulsbeslutning, måske en dum en.
, tror jeg endte med at tabe på det. Fortsætter lidt med nogle hurtige handeler, så må vi se om jeg kan få det til at give mening

Guardian FC (Hr Berg) 7. august 2020, 04:37
Long Island Cowboys sagde:
Gudenå FC sagde:
Orden det så du tjener på billetter så det bare tålmodighed
Nu røg holdet... det var lidt en impulsbeslutning, måske en dum en.
, tror jeg endte med at tabe på det. Fortsætter lidt med nogle hurtige handeler, så må vi se om jeg kan få det til at give mening
Som hovedregel kan man heller ikke regne med, at tjene på salg af spillere, som man kun har trænet op i nogle få uger. smiley
Der skal heldigvis normalt arbejdes noget mere med optræning af spillere, for at tjene på dem i dette herlige fodboldspil. Jeg vælger at kalde det tålmodighed, og har man ikke den tålmodighed / evne ( et stort talent kan langt fra ikke gøre det alene ) Ja så når man aldrig så langt med opbygning af sin klub, med hensyn til et større stadion, bedre træningsanlæg samt at vinde trofræer / titler med mere. Personligt passer det mig også fint, at der kræves tid og hårdt arbejde, for at opnå succes med sin klub. smiley

BK Frem (BK Frem) 7. august 2020, 10:33
Long Island Cowboys sagde:
Gudenå FC sagde:
Orden det så du tjener på billetter så det bare tålmodighed
Nu røg holdet... det var lidt en impulsbeslutning, måske en dum en.
, tror jeg endte med at tabe på det. Fortsætter lidt med nogle hurtige handeler, så må vi se om jeg kan få det til at give mening
Det virker til at markedet er dykket en smule på næsten alle slags spillere. Køb 19-20 årige nu og sælg om 6-8 uger smiley

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 7. august 2020, 10:36
Guardian FC sagde:
Long Island Cowboys sagde:
Gudenå FC sagde:
Orden det så du tjener på billetter så det bare tålmodighed
Nu røg holdet... det var lidt en impulsbeslutning, måske en dum en.
, tror jeg endte med at tabe på det. Fortsætter lidt med nogle hurtige handeler, så må vi se om jeg kan få det til at give mening
Som hovedregel kan man heller ikke regne med, at tjene på salg af spillere, som man kun har trænet op i nogle få uger. smiley
Der skal heldigvis normalt arbejdes noget mere med optræning af spillere, for at tjene på dem i dette herlige fodboldspil. Jeg vælger at kalde det tålmodighed, og har man ikke den tålmodighed / evne ( et stort talent kan langt fra ikke gøre det alene ) Ja så når man aldrig så langt med opbygning af sin klub, med hensyn til et større stadion, bedre træningsanlæg samt at vinde trofræer / titler med mere. Personligt passer det mig også fint, at der kræves tid og hårdt arbejde, for at opnå succes med sin klub. smiley
Jeg er helt enig, jeg var bestemt for utålmodig, det stammer nok fra at jeg startede op da markedet var på sit absolut vildeste. Det markedet jeg var vant til, var det nærmest umuligt ikke at tjene penge hvis mand bare var klar over hvad man lavede. Købe tidligt og sælge sent. Flere af de spillere jeg solgt havde jeg også haft et par måneder, men det klart, med mit anlæg er det ikke nok... Så nu ser vi om vi kan få handlet os op til udvidet eller prof anlæg og så det bare tålmodighed derfra
Besvar