Pione Sisto ?

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. september 2020, 18:43
Er der nogen der har en holdning til denne transferhistorie... ?
Personligt troede jeg han ville ende i FCK, og havde mine tanker
om det var en god eller dårlig transfer.. ( kunne være et scoop,
men også et flop )
Talentet er ihvertfald ikke til at tage fejl af, men jeg kan godt være
lidt i tvivl om indstillingen.. Og tror det ville blive skidt hvis han endte
i FCK, men hellere ville hjem til FCM.. Og hans rådgivning trænger nok
også til en vurdering..
Jeg tror han ender med at tage tilbage til FCM særligt hvis de avancere
i Europa.. Og så tror jeg også det vil være det rigtige for hans karriere..
Hvad tænker du ?
Mvh Per

Juventus FC (farvel og tobak) 1. september 2020, 18:49
FCK havde nok været en bedre platform at vise sig frem på, men al held og lykke til ham i Herning. Hvis altså Midtjylland kan blive enige med Celta.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. september 2020, 19:11
Juventus FC sagde:
FCK havde nok været en bedre platform at vise sig frem på, men al held og lykke til ham i Herning. Hvis altså Midtjylland kan blive enige med Celta.
Mon ikke hvis de vinder over Young Boys smiley Så er de i CL playoff og garanteret
et gruppespil..
De skal så lige vinde den først.. Det er ikke en sejr der er givet.. smiley
Men et niveau der kan forventes for at klare sig i Europa..

Chickenlegs United (Jaksi) 1. september 2020, 20:31
På den ene side, så så jeg gerne Sisto tilbage i klubben (jeg har været FCM fan siden klubben blev etableret og spillet 10 år som barn/ungdomsspiller i den ene af fusionsklubberne), da han på hans topniveau er en talentfuld spiller. På den anden side, så må han være langt fra den form der skal til for, at have det niveau.
Derudover, så synes jeg også, at der var mange udfald, hvor han er usynlig, i forhold til det, jeg synes, man kunne forvente. Det samme skete i kampe for Danmark, hvor han ikke lignede mere end en middelmådig spiller. Jeg er med på, at alle spillere har udfald, men hans psyke er jeg usikker på. Så synes jeg også, at hele der her transferforløb er både forvirrende og ærgerligt, det ligner at han får dårlig rådgivning og jeg frygter, at det bliver en meget dyr handel for FCM, fordi han slet ikke er sikker på succes. 50m er virkelig meget for en spiller til Superligaen og så på en spiller, som ikke har præsteret på hans topniveau i lang tid.
Hvis Steinlein ender med at "pulle en fast one" på FCK og få ham væsentligt billigere, så okay da, men det ser underligt ud.

Har en kollega, som er ret meget inde i fodbold i det midtjyske som mener, at Sisto ødelægger et fodboldhold, holder for meget på bolden osv. Hvad tænker andre om den?

Football Club Barca (Pause) 2. september 2020, 12:50
Pione Sisto er (og har altid været) efter min mening en af de mest overvurderede spillere med dansk pas. Jeg håber Matthew Benham's legetøj, FCM, brænder nallerne og henter Sisto til en masse masse millioner smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 2. september 2020, 12:57

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 2. september 2020, 16:37
Juventus FC sagde:
1+

Chickenlegs United (Jaksi) 3. september 2020, 16:10
Den bliver nok officiel senere i dag. Håber det kommer til at gå ham godt.

Juventus FC (farvel og tobak) 4. september 2020, 10:04
Chickenlegs United sagde:
Den bliver nok officiel senere i dag. Håber det kommer til at gå ham godt.
https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis-pione-sisto-er-langt-fra-fcm-skifte/

Jeg tror det er bedre hvis vi alle bare læner os tilbage og nyder showet.

Aarhus (big boss) 4. september 2020, 11:14
Vil helst ikke have ham tilbage i Midtjylland. Slet ikke efter det med København.
Besvar