håber der kommer mere liv i Vman igen

Skrevet i Generelt

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 3. oktober 2020, 23:44
FC Tingheden sagde:
Jeg er selv lige kommet tilbage efter en længere pause, og har skudt 160 mill. af, den sidste uges tid smiley
Så der er bestemt også klubber, der kommer tilbage, efter at være "stoppet"
dejligt du er kommet tilbage igen håber jeg også mange flere klubber gør smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 4. oktober 2020, 08:23
tvtosport sagde:
Hvad mener du med de gode stopper med at spille? Hvem har stoppet inden for det seneste stykke tid? smiley
Jeg tjekkede lige listen over klubber, som har mig som ven, lidt rystende at se over 20 mellem og storklubber, som ikke har været online mellem 1 måned til 7 måneder.


Benløse Forever (The Disco guy) 4. oktober 2020, 10:47
tvtosport sagde:
Benløse Forever sagde:
Prøv at gå ind og se de rigeste klubber top 15, og se hvor mange der er stoppet de seneste måneder skræmmende, tror derfor pengene forsvinder ud af spillet og spillerne bliver solgt billigt
Der er så vidt jeg kan se kun Silkeborg IF, som lige spillede nogle få uger, som har stoppet i 2020, yderligere 3 klubber der stoppede i 2019, resten er enten stoppet før 2019 eller er stadig aktive. Det synes jeg godt nok ikke er noget at male fanden på væggen for.

Vil dog sige, at der er et par af de aktive på top 15 der godt kunne investere lidt mere, men det er jo så deres valg smiley
Af dem jeg har skrevet er stoppet inden for 2 måneder og ikke 2019 , men helt sikkert at det har betydning på auktionerne at pengene forsvinder, se bare på formidabelt kan du få for ca 12 mio, før kostede de 18-20 MIO

BK Frem (BK Frem) 4. oktober 2020, 10:50
Jeg kom tilbage i foråret, og har ikke tænkt mig at stoppe. De gange hvor jeg har været stoppet er ikke altid pga. spillet. Nogen gange mister man bare interessen for ting i perioder smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. oktober 2020, 11:11
Benløse Forever sagde:
tvtosport sagde:
Benløse Forever sagde:
Prøv at gå ind og se de rigeste klubber top 15, og se hvor mange der er stoppet de seneste måneder skræmmende, tror derfor pengene forsvinder ud af spillet og spillerne bliver solgt billigt
Der er så vidt jeg kan se kun Silkeborg IF, som lige spillede nogle få uger, som har stoppet i 2020, yderligere 3 klubber der stoppede i 2019, resten er enten stoppet før 2019 eller er stadig aktive. Det synes jeg godt nok ikke er noget at male fanden på væggen for.

Vil dog sige, at der er et par af de aktive på top 15 der godt kunne investere lidt mere, men det er jo så deres valg smiley
Af dem jeg har skrevet er stoppet inden for 2 måneder og ikke 2019 , men helt sikkert at det har betydning på auktionerne at pengene forsvinder, se bare på formidabelt kan du få for ca 12 mio, før kostede de 18-20 MIO
12 mio er ret tilsvarende det som formidabelt kostede før ungdomshold
Jeg vil mene 10-15 mil afhængig af position
Og de 12 mil du nævner er nok også nu afhængig af positionen
Det gik selvfølgelig helt amok ved opstart af ungdomshold da alle
pludselig skulle bruge en masse gode unge spillere..
Markedet for unge havde et kæmpe peak.. Og nu er markedet ved at
stabilisere sig igen som jeg ser det smiley
Det tror jeg er den største årsag, men selvfølgelig har det også indflydelse
når klubber stopper.. Men det sker jo hele tiden
Mvh Per

Benløse Forever (The Disco guy) 4. oktober 2020, 11:23
Pers LØVER sagde:
Benløse Forever sagde:
tvtosport sagde:
Benløse Forever sagde:
Prøv at gå ind og se de rigeste klubber top 15, og se hvor mange der er stoppet de seneste måneder skræmmende, tror derfor pengene forsvinder ud af spillet og spillerne bliver solgt billigt
Der er så vidt jeg kan se kun Silkeborg IF, som lige spillede nogle få uger, som har stoppet i 2020, yderligere 3 klubber der stoppede i 2019, resten er enten stoppet før 2019 eller er stadig aktive. Det synes jeg godt nok ikke er noget at male fanden på væggen for.

Vil dog sige, at der er et par af de aktive på top 15 der godt kunne investere lidt mere, men det er jo så deres valg smiley
Af dem jeg har skrevet er stoppet inden for 2 måneder og ikke 2019 , men helt sikkert at det har betydning på auktionerne at pengene forsvinder, se bare på formidabelt kan du få for ca 12 mio, før kostede de 18-20 MIO
12 mio er ret tilsvarende det som formidabelt kostede før ungdomshold
Jeg vil mene 10-15 mil afhængig af position
Og de 12 mil du nævner er nok også nu afhængig af positionen
Det gik selvfølgelig helt amok ved opstart af ungdomshold da alle
pludselig skulle bruge en masse gode unge spillere..
Markedet for unge havde et kæmpe peak.. Og nu er markedet ved at
stabilisere sig igen som jeg ser det smiley
Det tror jeg er den største årsag, men selvfølgelig har det også indflydelse
når klubber stopper.. Men det sker jo hele tiden
Mvh Per

FC Tingheden (Kristian) 4. oktober 2020, 11:25
Jeg har set adskillige formidable talenter ryge for over 20 mill. den sidste uges tid smiley
Så der er bestemt stadig penge i omløb smiley
Det er dog rigtig at de kan fås helt ned til omkring de 12 mill. med en smule held

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 4. oktober 2020, 12:10
Mener nok det er en smule søgt at forslå at de credits klubber der stopper beholder på deres konto, har nogen reel effekt på markedet, men man kan måske godt snakke om at den manglende konkurrence gør at spillere på auktion, går for mindre end de ellers ville.

Så kan man også sige det er lidt ærgerligt at se store klubber stoppe, men mange kommer tilbage fra tid til anden, og de fleste stopper vel pga. tid og interesse varierer.

Det virker da til at fremtiden på vman ser væsentlig mere lys ud end den har gjort i mange år, og der rent faktisk vil ske ændringer rent udviklingsmæssigt, hvad mange har klaget over i lang tid.

Benløse Forever (The Disco guy) 4. oktober 2020, 14:30
The Simpson Academy sagde:
Mener nok det er en smule søgt at forslå at de credits klubber der stopper beholder på deres konto, har nogen reel effekt på markedet, men man kan måske godt snakke om at den manglende konkurrence gør at spillere på auktion, går for mindre end de ellers ville.

Så kan man også sige det er lidt ærgerligt at se store klubber stoppe, men mange kommer tilbage fra tid til anden, og de fleste stopper vel pga. tid og interesse varierer.

Det virker da til at fremtiden på vman ser væsentlig mere lys ud end den har gjort i mange år, og der rent faktisk vil ske ændringer rent udviklingsmæssigt, hvad mange har klaget over i lang tid.
Helt sikkert positivt at der kommer udvikling i spillet, men håber ikke at hvert projekt, tager over 2 år som ungdomsholdet gjorde, for så mister man hurtig motivationen og interresen, for spillet og udvikling af samme tror jeg

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. oktober 2020, 14:57
Benløse Forever sagde:
The Simpson Academy sagde:
Mener nok det er en smule søgt at forslå at de credits klubber der stopper beholder på deres konto, har nogen reel effekt på markedet, men man kan måske godt snakke om at den manglende konkurrence gør at spillere på auktion, går for mindre end de ellers ville.

Så kan man også sige det er lidt ærgerligt at se store klubber stoppe, men mange kommer tilbage fra tid til anden, og de fleste stopper vel pga. tid og interesse varierer.

Det virker da til at fremtiden på vman ser væsentlig mere lys ud end den har gjort i mange år, og der rent faktisk vil ske ændringer rent udviklingsmæssigt, hvad mange har klaget over i lang tid.
Helt sikkert positivt at der kommer udvikling i spillet, men håber ikke at hvert projekt, tager over 2 år som ungdomsholdet gjorde, for så mister man hurtig motivationen og interresen, for spillet og udvikling af samme tror jeg
Der er sket rigtig meget, og meget hurtigt efter den nye ejer har overtaget..
Og jeg tror på den udvikling fortsætter.. smiley
Mvh Per
Besvar