FIFA 21

Skrevet i Off-topic

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 5. oktober 2020, 12:20
Er det nye FIFA værd at købe?

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal købe det eller ej. smiley

Nogen der har prøvet det?

FC Barcelona (Mikkel) 7. oktober 2020, 09:33
Jeg har købt EA Play, det koster 32 kr. og så kan du prøve det i 10 timer. Tænker, at det er den bedste måde at finde ud af, om det er noget for dig.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 7. oktober 2020, 09:45
FC Barcelona sagde:
Jeg har købt EA Play, det koster 32 kr. og så kan du prøve det i 10 timer. Tænker, at det er den bedste måde at finde ud af, om det er noget for dig.
Ja det fandt jeg ud af.. jeg er sgu ikke fan, men sikkert også fordi jeg er ikke rigtigt gamer mere. Så det bliver et nogo fra min side i år. smiley

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 7. oktober 2020, 10:17
Jeg har forudbestilt det til fredag. Er også ret usikker på, om det reelt er pengene værd. Den eneste grund til jeg har købt det i år, er at Vejle er med smiley

Tokyo (CK) Crew 7. oktober 2020, 10:37
Jeg har også købt det til fredag. Den eneste grund til, jeg køber det, er karrieredelen. Har læst at der skulle være "nye" ting i karrieredelen i år. FUT har altid været pay2win, så den del rører jeg aldrig smiley

Questo FC (Victor Sejersen) 7. oktober 2020, 13:36
Fifa er altid lækkert at have, om man spiller det eller ej, så skal det sgu nok blive tæsket i gennem!
Jeg kørte omkring 2000 kampe igennem i Ultimate Team sidste år, men regner ikke med jeg bliver så aktiv i år!

Aarhus (big boss) 7. oktober 2020, 17:03
Har desværre forudbestilt det primært pga. pro clubs og en aftale jeg lavede med en ven til sidste år.
Har prøvet det hos min lillebror, men det er rimelig trash.

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 7. oktober 2020, 22:00
Jyllands Rubin sagde:
Jeg har forudbestilt det til fredag. Er også ret usikker på, om det reelt er pengene værd. Den eneste grund til jeg har købt det i år, er at Vejle er med smiley
det er fedt at vejle er med igen super hold det skal de bare blive ved med at være

håber også de overlever i superligaen

jeg er selv Sønderjyske Fan smiley

FC Barcelona (Mikkel) 8. oktober 2020, 08:07
Jyllands Rubin sagde:
Jeg har forudbestilt det til fredag. Er også ret usikker på, om det reelt er pengene værd.
Sådan tror jeg, at 80% af dem der køber fifa har det smiley
Lyon sagde:
Den eneste grund til, jeg køber det, er karrieredelen. Har læst at der skulle være "nye" ting i karrieredelen i år.
Samme her.

Ignotus (--) 12. oktober 2020, 14:00
Jeg har ikke spillet siden 17, men jeg har købt 21 og blevet positivt overrasket smiley Syntes der er kommet mange fede ting og FUT er hvad man gør det til.
Besvar