Bør jeg gå efter oprykningen?

Skrevet i Generelt

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 23. oktober 2020, 21:22
Ved ikke helt om jeg bør gå efter oprykningen. Det er rimelig tæt i min liga, og jeg har okay chancer for at tage en anden plads.

Vil jeg kunne tjene flere credits i toppen, også selvom jeg sikkert kommer til at tabe de fleste kampe?

https://www.virtualmanager.com/leagues/33/2/2

Pft. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. oktober 2020, 01:05
Medmindre du har dit stadion fyldt ved en billetpris på 9, så ville jeg gå efter det. Der kan være gode penge at hente der fremfor at være tophold i 2. division. Og hvem ved, måske du kan lave nogle overraskelser. smiley

Newcomer (Billige spillere til salg) 24. oktober 2020, 03:08
20k sidderpladser i 1. div er selvmord. Du bør have omkring 40k siddepladser på nuværende tidspunkt med din vifarank. Du får mest valuta for pengene ved at opgradere en langside.

Når du har fyldt stadion med billetpris på 6-7 credits så er det tid til at du skal have flere pladser.

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 24. oktober 2020, 09:08
Newcomer sagde:
20k sidderpladser i 1. div er selvmord. Du bør have omkring 40k siddepladser på nuværende tidspunkt med din vifarank. Du får mest valuta for pengene ved at opgradere en langside.

Når du har fyldt stadion med billetpris på 6-7 credits så er det tid til at du skal have flere pladser.
Økonomien er der desværre ikke til en opgradering pt. Men du har ret, det er da helt klart noget jeg bør begynde at have med i overvejelserne.
Kyoto Okami FC sagde:
Medmindre du har dit stadion fyldt ved en billetpris på 9, så ville jeg gå efter det. Der kan være gode penge at hente der fremfor at være tophold i 2. division. Og hvem ved, måske du kan lave nogle overraskelser. smiley
Spørgsmålet er dog, om det nuværende stadion vil kunne blive fyldt til en højere billetpris i første division? Også selvom jeg skulle gå hen og falde i vifa-rank på grund af for mange nederlag. Lige nu har jeg lige knap fuld stadion med en billetpris på 8C.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 24. oktober 2020, 13:01
Der er marginalt flere præmiepenge ved at overleve i bedste række end at gå efter 3. pladser. Derudover får du også flere præmiepenge de sæsoner, hvor du rykker op fremfor at blive nr. 3.

Rykker du ned, får du naturligvis ingen præmiepenge, men halvdelen opvejes at den forgående uge, hvor du fik en 2. plads.

Resterende vil jeg vurdere bliver mere end opvejet af entreindtægter samt forventeligt større sponsorat.

Derudover er der prestige i at spille i bedste række.

Jeg havde gået efter oprykning smiley

Newcomer (Billige spillere til salg) 24. oktober 2020, 13:04
Ulm Warhawks sagde:
Der er marginalt flere præmiepenge ved at overleve i bedste række end at gå efter 3. pladser. Derudover får du også flere præmiepenge de sæsoner, hvor du rykker op fremfor at blive nr. 3.

Rykker du ned, får du naturligvis ingen præmiepenge, men halvdelen opvejes at den forgående uge, hvor du fik en 2. plads.

Resterende vil jeg vurdere bliver mere end opvejet af entreindtægter samt forventeligt større sponsorat.

Derudover er der prestige i at spille i bedste række.

Jeg havde gået efter oprykning smiley
Problemet løser sig selv. Jeg tror ikke længere han kan rykke op i hans liga smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 24. oktober 2020, 13:12
Newcomer sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Der er marginalt flere præmiepenge ved at overleve i bedste række end at gå efter 3. pladser. Derudover får du også flere præmiepenge de sæsoner, hvor du rykker op fremfor at blive nr. 3.

Rykker du ned, får du naturligvis ingen præmiepenge, men halvdelen opvejes at den forgående uge, hvor du fik en 2. plads.

Resterende vil jeg vurdere bliver mere end opvejet af entreindtægter samt forventeligt større sponsorat.

Derudover er der prestige i at spille i bedste række.

Jeg havde gået efter oprykning smiley
Problemet løser sig selv. Jeg tror ikke længere han kan rykke op i hans liga smiley
Et par nederlag har i hvert fald fjernet spændingen for nu. Måske næste sæson smiley

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 24. oktober 2020, 16:34
Ja de seneste par kampe tog pusten af titelræset for mit vedkommende. Vi må håbe på bedre held de kommende uger smiley

Anyway, tak for input!

Bones of Thor (Thorbone) 24. oktober 2020, 22:22
Meget enig med de to herrer.
Dit set-up er en smule i ubalance lige nu, fordi din trup er stærke nok til at fylde et større stadion end du har, så du går glip af indtægter.
Hvis du fylder stadion med 8 i entré, så skal der bygges en tribune, såsnart der er credits til det, og så er du også klar til en oprykning.

Som Newcomer skriver er langsiderne de billigste sæder at bygge.
Besvar