Hvad mangler der på Vman ?

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 31. oktober 2020, 19:38
Det virker lidt som om alt er gået i stå efter en optur..
Skriv hvad du mangler for at få det bedste ud af spillet
og for at du kan anbefale det til alle du kender.. smiley
Personligt mangler jeg den kommunikation der var godt
i gang omkring hvad man ville med Vman.. !
Jeg mangler de forbedringer der blev lovet, eller ihvertfald
information om at der arbejdes på det fortsat..
Del hvad DU mangler.. Din ide om hvorfor der er så stille
herinde i en Coronatid hvor folk burde have en masse tid
til at nørde deres favoritspil smiley
Mvh Per

Gudenå FC (Blaki er god) 31. oktober 2020, 20:05
Det med at få venner til at spille, er for mine venner mere hvad man lyst til og ikke spillet.
Spillet er i mine øjne stort set ok.
Det mest små ting, som flere tilskurer til ungdoms kampe.
Men ja savner lidt mere information, men de skal jo også have lidt fri.
Jeg kunne nævne flere ting som langt bedre end i andre spil
Jeg har aldrig skrevet med direktøren for Vifa og fornæmet han lytter til os
Det sjove og hygelige fællesskab vi har er dejligt.
Men savner flere bruger, kina er et stort land og usa har mange mennesker det bare med at komme ud af landet. mvh. en Vman fan

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 31. oktober 2020, 20:14
Gudenå FC sagde:
Det med at få venner til at spille, er for mine venner mere hvad man lyst til og ikke spillet.
Spillet er i mine øjne stort set ok.
Det mest små ting, som flere tilskurer til ungdoms kampe.
Men ja savner lidt mere information, men de skal jo også have lidt fri.
Jeg kunne nævne flere ting som langt bedre end i andre spil
Jeg har aldrig skrevet med direktøren for Vifa og fornæmet han lytter til os
Det sjove og hygelige fællesskab vi har er dejligt.
Men savner flere bruger, kina er et stort land og usa har mange mennesker det bare med at komme ud af landet. mvh. en Vman fan
Dejligt du stadig er her Bjarne.. Du er som Jeg, altid positiv
omkring Vman.. smiley
Og det her ER faktisk en positiv tråd.. !
Det er bare lidt for dødt lige nu... Og der skal
handles på det nu.. smiley
Mvh Per


Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 31. oktober 2020, 20:16
pokaler

Gudenå FC (Blaki er god) 31. oktober 2020, 20:18
Min nabo har hunde hvalpe,
Jeg håber hun vil kalde en af dem Vman.
Så bliver de luftet gratis i er år.

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 31. oktober 2020, 20:22
For mig personligt er det at transfermarkedet er så passivt som det er, et stort mangel. Medmindre vi snakker søndag, som jo er happy hour på markedet, og måske lidt lørdag/mandag aften, så det virkelig en tør affære.

Det der jo også gør det svært for nye klubber at blive hooket, vil jeg mene er pga. en mangel på belønning for den tid man bruger online. Jeg kom tilbage efter en laang pause her i Januar, og har virkelig nydt min tid her på vman og har skam også fået flyttet min klub en stor længde fra hvor jeg startet, men alligevel har jeg svært ved at se et scenarie hvor jeg ville have blevet ved, hvis det ikke var fordi jeg allerede havde et rimelig stabilt fundament (stadion udvidelser, orange træningsanlæg samt kapital til indkøb) for min klub.

Ærgerligt også fordi den måde din klub "bliver til noget" er 95-99 % spillerhandel. Forståeligt, men ærgerligt hvis man er betydeligt mere interesseret i fodboldmanagerdelen og ikke så meget aktiespilsdelen.

Synes også du har ret i at der mangler noget kommunikation fra udviklernes side. Rart hvis jeg havde en reel tidshorisont for hvornår der ville ske ting og hvad jeg vil kunne forvente fremover. Ellers forekommer det som om der er intet på tegnebordet. Også ift. de ændringer der sker. Det sidste var vifa rank til ungdomshold, hvad der jo var fint nok, men havde ikke nogen ændring på hvordan spillet forløber sig.
Selvfølgelig skal der også være plads til den slags ændringer, og det er rent faktisk noget jeg selv er ret stor fan af, men det virker bare som om mange af de gode forslag der kommer fra mange managers, falder igennem forummet og ikke bliver til noget.
Jeg mener ikke man skal ændre på fundamentet til hvordan spillet fungerer, men mange æstetiske forslag som ville gøre mange managers glade, og som også virker relativt simple at implementere, ender i den store forslagstråd og kommer aldrig videre.

Jeg har skam ikke tænkt mig at smutte nogen vegne, men det undrer mig lidt at der ikke kommer nogen udmeldinger.

Bjørnholt FC (And then what) 31. oktober 2020, 20:25
For mit vedkommende er det først og fremmest manglen på det visuelle jeg syntes, at der godt kunne være noget mere tilstede i form af f.eks nogle flere tiltag der i mine øjne ville gøre det sjovere at rent faktisk spille spillet istedet for, at det bare er det samme sæson efter sæson. Der ligger efterhånden en masse gode ideer i den såkaldte "Ide-tråd", som der fortjener at bliver kigger efter i sømmene. Det kunne måske være med til at gøre det mere seværdigt og ikke så ensformigt.... :-)

Når det så er er sagt, så syntes jeg det som der gør Vman til et dejligt spil er først og fremmest dets dejlige design og layout - det findes næsten ikke mere brugervenligt men også bare det faktum, at der stadig kan gøres så meget ved spillet udvikling selvom det egentligt i sig selv er et ganske fint spil.

Mon ikke at der nok skal komme et opfølgende blog indlæg på de ting, som der før er blevet skrevet om der skal gøres indenfor den næste måneds tid, så vi igen kan få gang i et forum som dette: https://www.virtualmanager.com/forums/da/udviklerhjornet

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 31. oktober 2020, 20:52
For mig hvor det er gået galt er da man ændrede de få ting, som hele Vman før var bygget op omkring. Jeg tror at 'det nye Vman' har gjort at mange er stoppet. Egenskaber i sin tid fjernet, ny træning osv.

Samtidig med det, så er man i et par år blevet lovet ungdomshold, hvilket har gjort at forventninger til det har været for høje, nu det endelig er kommet. Personligt tror jeg at der er mange, der er skuffet over det nye ungdomshold. Som også kan ses på aktiviteten i spillet.

Det er mit take på, hvordan det bl.a. forholder sig. smiley

Free Isreal FC (Dr Adam) 31. oktober 2020, 23:13
Jeg synes det kunne være fantastisk, hvis spillet kunne deles op i "ladders"
Vi ser det i mange spil efterhånden, nyt game starter hvor alle starter forfra.
Det kunne f.eks kører sideløbende med nuværende gamle spil.

Det synes jeg kunne være sjovt!

Mad Raccoons Academy (Mygind) 1. november 2020, 16:27
Jeg kunne godt tænke mig at man kunne lave en ugentlig træningsplan.
Hvis man fx. deler sine træningsøvelser op i grupper eksempelvis:
Målmandstræning
Forsvarstræning
Midtbanetræning
Angrebstræning

At man så havde mulighed for at lave en plan for en hel uge, så man ikke skal ind og skifte øvelser hver eneste gang.
Jeg ved godt at det er en lille mangel og for nogen helt unødvendigt.
Men det ville betyde meget for mig, da jeg arbejder en del.
Besvar