Talenter af egen avl = tilfældigt?

Skrevet i Generelt

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 11. november 2020, 14:05
Benløse Forever sagde:
I sidste uge var der en klub der trak 2 med formidabelt på engang , den en blev solgt for 42 mio og den anden 19 mio
Hvem var det?

Benløse Forever (Alt på auktion nu) 11. november 2020, 16:44
Saint Etienne sagde:
Benløse Forever sagde:
I sidste uge var der en klub der trak 2 med formidabelt på engang , den en blev solgt for 42 mio og den anden 19 mio
Hvem var det?
Kapper cf

Pedersker IF (Direktøren) 24. november 2020, 20:55
De største jeg har trukket har været fra Israel, Nigeria og Grønland.. tænker det er tilfældigt, da Nigeria ihvertfald er et af de lande med flest spillere

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 25. november 2020, 19:19
Klubben embasa har trukket 4 fcer med enormt potentiale indenfor 10 måneder tror jeg.. det er 50-70 mio hver gang. Hæng mig ikke op på det smiley

Whitehawks (El Hawk) 25. november 2020, 19:34
Faciato FC sagde:
Klubben embasa har trukket 4 fcer med enormt potentiale indenfor 10 måneder tror jeg.. det er 50-70 mio hver gang. Hæng mig ikke op på det smiley
Voldsomt, det er virkelig heldigt smiley

Miyazaki FC (Prince Mononoke) 25. november 2020, 20:18
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig

hyblerne (hashern) 25. november 2020, 20:28
nogen er bare mega heldig og andre mega uheldig

på 8 uger har jeg fået 2 talenter.... dårlige talenter smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 25. november 2020, 20:35
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Hvorfor tænker du det ? Har han trukket nogle vilde talenter senest ?
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 25. november 2020, 20:57
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Han har nu engang bare valgt at hente japanere, da han har en forkærlighed for dem - men det har nu ikke nogen større betydning for om den enkelte spiller bliver til noget eller ej, jeg har hentet og fundet ungdomsspilere fra stort set alle nationer af, og har været mindst ligeså heldig hvis ikke mere :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. november 2020, 21:33
Miyazaki FC sagde:
Kyoto Okami FC er stadig er stærkeste eksempel på en manager der enten forstår systemet eller er tæskeheldig
Jeg har været røv heldig det sidste års tid. Har lige trukket en til. smiley

Der er absolut intet system. Nogle er heldige, nogle er ikke. Trak en enorm og en formi samme dag sidste år. Latterligt heldigt. Men trak så nærmest intet de første 10 år af min tid på vman. Siger dog ikke nej tak til heldet, får jo fyldt godt op med japanere på den her måde. smiley

Men takker for de pæne ord. smiley
Besvar