Photoshop

Skrevet i Off-topic

Gudenå FC (Blaki er god) 7. december 2020, 18:06
Er der nogle der kender en gratis dansk Photoshop

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 7. december 2020, 18:08
lyder ikke helt lovligt

Man kan vist downloade Photoshop cs2 gratis og lovligt nu, men det er også et gammelt program

Gudenå FC (Blaki er god) 7. december 2020, 18:10
Jeg forsøger at finde et sted jeg kan lave logo, dem jeg fandt gratis var på engelsk, ,

Gudenå FC (Blaki er god) 7. december 2020, 18:12
Da jeg gik i skole fandtes der ikke com og har aldrig arb. med dem

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 7. december 2020, 18:20
Gudenå FC sagde:
Jeg forsøger at finde et sted jeg kan lave logo, dem jeg fandt gratis var på engelsk, ,
Om det er på dansk eller engelsk gør vel ikke den store forskel? De fleste tutorials er jo også på engelsk, så det giver faktisk bedst mening at have programmerne på engelsk...
Gudenå FC sagde:
Da jeg gik i skole fandtes der ikke com og har aldrig arb. med dem
Hvis du ikke er god med computere og ikke har tid til/vil bruge tid på at sætte dig ind i sagerne, så er det også lidt op ad bakke.

Det tager tid til at blive god til at lave grafik og kan være frustrerende at skulle lære det autodidaktisk, men informationerne, som du skal bruge for at lære det, findes bestemt på internettet.

Jeg vil stadigvæk anbefale dig at downloade InkScape, hvis du ikke kan få adgang til Photoshop eller Illustrator, der koster penge.

Jeg bruger selv mest Adobe Illustrator til at lave logo, men bruger også nogle gange Adobe Photoshop.

Photoshop er imo mere brugervenligt. Men find et program, som du vil bruge, og brug tid på at sætte dig ind i det. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 7. december 2020, 20:33
Jeg tid og lyst, men skal nok bare lige i gang,


Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 7. december 2020, 20:41
Hvilket program har du downloadet?

Gudenå FC (Blaki er god) 7. december 2020, 20:43
Jeg skal have lidt hjælp af en ven før jeg går i gang, men så har vi det at hygge med

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 7. december 2020, 20:52
Du kan med lethed downloade Photoshop cs2. Bare google det... Photoshop cs2 free download..

Men programmet er 15 år gammelt... Hvis det skal være gratis, så kan du lige så godt downloade InkScape eller Gimp..
Besvar