Fotografering

Skrevet i Off-topic

Lex Superior (Mathias) 19. december 2020, 17:29
Jeg er personligt rigtig glad for at tage billeder. Men har ikke kunne i lang tid, da jeg har mistet mit kamera, sidst vi havde indbrud. Jeg er begyndt at spare op til et nyt, men nu hvor jeg ikke kan tage billeder, må jeg nøjes med at snakke om dem.

Så jeg tænkte at vi kunne lave en tråd, hvor de managers som delte interessen - kunne dele nogle af deres yndlingsbilleder, og skrive lidt om dem. Så kunne folk komme med feedback, kommentarer el. lign.

Jeg kan evt starte med et:

Taget med en eksponering på 30 sekunder, ved en cykelbro over E20 motorvejen - for et par år siden.

US Badolato (USB) 22. december 2020, 09:40
Det er et ret vildt billede. Ved du hvad der skaber de røde streger? Er det bilerne der kører forbi? (dumt spørgsmål muligvis) haha. smiley


Lex Superior (Mathias) 22. december 2020, 18:01
US Badolato sagde:
Det er et ret vildt billede. Ved du hvad der skaber de røde streger? Er det bilerne der kører forbi? (dumt spørgsmål muligvis) haha. smiley
Stregerne komer af at billedet bliver taget over 30 sekunder, så lyset fra baglygterne (og forlygterne, som skaber de hvide) trækker streger. Ved ikke om det var en god forklaring? smiley

US Badolato (USB) 23. december 2020, 11:37
Hundige Athletics sagde:
US Badolato sagde:
Det er et ret vildt billede. Ved du hvad der skaber de røde streger? Er det bilerne der kører forbi? (dumt spørgsmål muligvis) haha. smiley
Stregerne komer af at billedet bliver taget over 30 sekunder, så lyset fra baglygterne (og forlygterne, som skaber de hvide) trækker streger. Ved ikke om det var en god forklaring? smiley
Ahh ja selvfølgelig. Det er godt lavet smiley!
Besvar