Hvordan bør energien administreres?

Skrevet i Generelt

Brøndbys Stolthed (Emil) 14. januar 2021, 11:56
Halløj

Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med min energifordeling, som udgangspunkt har jeg altid trænet på hård og spillet kampe på afslappet.

Nu har jeg prøvet at ændre, så jeg spiller kampe på nedsat. Burde mine spillere kunne holde til det i længden? - Hvad ville i anbefale?

vh.
Emil

FC Barcelona (Mikkel) 14. januar 2021, 17:35
Brøndbys Stolthed sagde:
Halløj

Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med min energifordeling, som udgangspunkt har jeg altid trænet på hård og spillet kampe på afslappet.

Nu har jeg prøvet at ændre, så jeg spiller kampe på nedsat. Burde mine spillere kunne holde til det i længden? - Hvad ville i anbefale?

vh.
Emil
Altid spil på afslappet :-)

Rhodesia (Rhodes) 14. januar 2021, 22:19
Brøndbys Stolthed sagde:
Halløj

Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med min energifordeling, som udgangspunkt har jeg altid trænet på hård og spillet kampe på afslappet.

Nu har jeg prøvet at ændre, så jeg spiller kampe på nedsat. Burde mine spillere kunne holde til det i længden? - Hvad ville i anbefale?

vh.
Emil
Jeg spiller på nedsat. Men kan læse at en moderator skriver at man skal spille på afslappet.. smiley

FC Barcelona (Mikkel) 15. januar 2021, 09:12
Rhodesia sagde:
Brøndbys Stolthed sagde:
Halløj

Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med min energifordeling, som udgangspunkt har jeg altid trænet på hård og spillet kampe på afslappet.

Nu har jeg prøvet at ændre, så jeg spiller kampe på nedsat. Burde mine spillere kunne holde til det i længden? - Hvad ville i anbefale?

vh.
Emil
Jeg spiller på nedsat. Men kan læse at en moderator skriver at man skal spille på afslappet.. smiley
Hvis bare, at jeg vidste alt fordi, jeg er moderator! Desværre, det meste af det jeg skriver, er bare min egen opfattelse af tingene, men afslappet er stadig bedst smiley

Brøndbys Stolthed (Emil) 15. januar 2021, 15:52
Tak, føler også min træning var blevet lidt dårligere.
Besvar