Pensioneret spiller = Medarbejder?

Skrevet i Generelt

THHH (Theis Hansen) 17. januar 2021, 11:55
Hej,
Plejer spillere som går på pension, ikke at blive til medarbejder i ens klub? Som træner eller talentspejder.
Det synes jeg at have oplevet før, men jeg har 2 som er gået på pension der ikke blev trænere nu..

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2021, 12:15
THHH sagde:
Hej,
Plejer spillere som går på pension, ikke at blive til medarbejder i ens klub? Som træner eller talentspejder.
Det synes jeg at have oplevet før, men jeg har 2 som er gået på pension der ikke blev trænere nu..
Du burde få tilbuddet via en notifikation.. Og kan så acceptere kontrakt under medarbejdere
hvis du ønsker det.. Men det sker ikke automatisk..
Som jeg lige husker det smiley
Prøv at se under kontrakter, og så medarbejdere nederst, du burde kunne se ham der
gik på pension igår
Mvh Per

Loyals (VMEnhancer) 17. januar 2021, 13:19
Ikke alle spillere bliver personale.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2021, 13:36
Loyals sagde:
Ikke alle spillere bliver personale.
Arhhh er det ud fra fra personalestats, eller er det tilfældigt ?
Mvh per

Loyals (VMEnhancer) 17. januar 2021, 14:20
Pers LØVER sagde:
Arhhh er det ud fra fra personalestats, eller er det tilfældigt ?
Mvh per
Hvis de ikke bliver personale har de ikke personalestats. Det er tilfældigt om de bliver personale eller ej.
Jeg er heller ikke bekendt med om der skulle være en korrelation mellem spilleregenskaber/potentiale og personaleegenskaber.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. januar 2021, 14:28
Loyals sagde:
Pers LØVER sagde:
Arhhh er det ud fra fra personalestats, eller er det tilfældigt ?
Mvh per
Hvis de ikke bliver personale har de ikke personalestats. Det er tilfældigt om de bliver personale eller ej.
Jeg er heller ikke bekendt med om der skulle være en korrelation mellem spilleregenskaber/potentiale og personaleegenskaber.
Tak for svar, Jeg lærte også lidt her smiley

THHH (Theis Hansen) 17. januar 2021, 15:14
Loyals sagde:
Ikke alle spillere bliver personale.
Tak skal du have! Jeg har en masse gamle spillere som er på vej på pension, så jeg håber at nogle af dem blive habile trænere :-)
Besvar