Land med "letteste" liga

Skrevet i Generelt

Raiders IF (slut p rut and out) 17. januar 2021, 19:16
At se ud fra sværhedsgraden er Grækenland det nemmeste, med en sværhedsgrad på 91......

hyblerne (hashern) 17. januar 2021, 20:30
er jeg er den eneste som tænker

danmark og england = sværest niveau
spain og usa mellem niveau
alle andre lande ligne at det er møg det samme niveau de ligger på ? slf er der lidt forskel men i det store hele virker det da som det ender lidt ud på et

vil så sige der stor forskel på puljer tit smiley
et eksembel er i holland i 4. division, pulje 8 ku jeg klare mig i toppen og endda snige mig op i 3 division
men hvis jeg var endte i pulje 1-6 ku jeg se at i de pulje ville jeg nok ende med at ligger i midten

BK Frem (BK Frem) 18. januar 2021, 07:04
Arsenal Football CIub sagde:
Pers LØVER sagde:
BK Frem sagde:
Indikationen kan ses ud fra hvor mange vifapoint en kamp giver. I Brasillien giver det 4900 point for en sejr. Den er røget 50-100 point ned pr kamp, da niveauet er dykket lidt (tak for det Per) smiley
point for en sejr og uafgjort ændre sig i forhold til niveauet for samlet antal stats i en hel liga (Går jeg ud fra)

Tyskland giver kun 4350 point pr sejr, og må være bunden smiley
Ja det var så lidt.. smiley
Målet er at 0 points score 3 mål og maks 100 imod smiley
Så hvad kom vi frem til? Hvilken liga skal jeg joine for at komme lidt højere op bare ved at skifte land. Brasilien eller Tyskland?
Du går ind på alle landes 3 Div. Så tjekker du puljerne for at se hvad de i hvert land ca giver for en sejr.
Dem som giver færrest point pr sejr = nemmeste liga. Men det ændre sig konstant!

Arsenal Football CIub (In Arteta We trust) 18. januar 2021, 10:13
BK Frem sagde:
Arsenal Football CIub sagde:
Pers LØVER sagde:
BK Frem sagde:
Indikationen kan ses ud fra hvor mange vifapoint en kamp giver. I Brasillien giver det 4900 point for en sejr. Den er røget 50-100 point ned pr kamp, da niveauet er dykket lidt (tak for det Per) smiley
point for en sejr og uafgjort ændre sig i forhold til niveauet for samlet antal stats i en hel liga (Går jeg ud fra)

Tyskland giver kun 4350 point pr sejr, og må være bunden smiley
Ja det var så lidt.. smiley
Målet er at 0 points score 3 mål og maks 100 imod smiley
Så hvad kom vi frem til? Hvilken liga skal jeg joine for at komme lidt højere op bare ved at skifte land. Brasilien eller Tyskland?
Du går ind på alle landes 3 Div. Så tjekker du puljerne for at se hvad de i hvert land ca giver for en sejr.
Dem som giver færrest point pr sejr = nemmeste liga. Men det ændre sig konstant!
Lyder som en plan! Tak for råddene smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 18. januar 2021, 10:57
hyblerne sagde:
er jeg er den eneste som tænker

danmark og england = sværest niveau
spain og usa mellem niveau
alle andre lande ligne at det er møg det samme niveau de ligger på ? slf er der lidt forskel men i det store hele virker det da som det ender lidt ud på et

vil så sige der stor forskel på puljer tit smiley
et eksembel er i holland i 4. division, pulje 8 ku jeg klare mig i toppen og endda snige mig op i 3 division
men hvis jeg var endte i pulje 1-6 ku jeg se at i de pulje ville jeg nok ende med at ligger i midten
Danmark er det land med det højeset niveau, derefter er det England og Frankrig

Ulm Warhawks (Seniorholdet sælges) 18. januar 2021, 12:22
Sværhedsgraden kan efter min overbevisning være svær at bruge til meget. Den kan både trækkes op af de øvre eller af de nedre divisioner, altså hold som du ikke nødvendigvis skal konkurrere med.

England og Danmark har dog historisk altid været blandt de stærkeste lande overall. Så du bør bare søge alt andet end de to nationer.

Arsenal Football CIub (In Arteta We trust) 18. januar 2021, 12:41
Valget er faldet på Tyskland! SÅ må vi se hvad det kaster af sig.
Tak for tips til jer ALLE!

Newcomer (Billige spillere til salg) 18. januar 2021, 12:48
Arsenal Football CIub sagde:
Så hvad kom vi frem til? Hvilken liga skal jeg joine for at komme lidt højere op bare ved at skifte land. Brasilien eller Tyskland?
Jeg har altid synes at den svenske eller tyrkiste liga var relativ nemme smiley

Arsenal Football CIub (In Arteta We trust) 18. januar 2021, 12:50
Newcomer sagde:
Arsenal Football CIub sagde:
Så hvad kom vi frem til? Hvilken liga skal jeg joine for at komme lidt højere op bare ved at skifte land. Brasilien eller Tyskland?
Jeg har altid synes at den svenske eller tyrkiste liga var relativ nemme smiley
Valget stod mellem Tyrkiet og Tyskland smiley
Besvar