Problemer med server?

Skrevet i Generelt

Bristol City (Bristol City) 17. januar 2021, 20:09
Hej Vman Community.

Har i andre også problemer med serveren? - Jeg kan ikke betale licens (har tjekket kontoen, det hele spiller smiley ) & jeg kan heller ikke se mit kommende kampprogram (for næste uge) + når jeg går ind på de enkelte faner, så er den utrolig lang tid om at gå derhen. Det problem har jeg ikke på andre websites smiley


Fortsat god søndag

FC Barcelona (Mikkel) 17. januar 2021, 20:28
Sparta Rotterdam sagde:
Hej Vman Community.

Har i andre også problemer med serveren? - Jeg kan ikke betale licens (har tjekket kontoen, det hele spiller smiley ) & jeg kan heller ikke se mit kommende kampprogram (for næste uge) + når jeg går ind på de enkelte faner, så er den utrolig lang tid om at gå derhen. Det problem har jeg ikke på andre websites smiley


Fortsat god søndag
Siden er altid langsom fra 17 til 21 om søndagen :-)

Bristol City (Bristol City) 17. januar 2021, 20:29
FC Barcelona sagde:
Sparta Rotterdam sagde:
Hej Vman Community.

Har i andre også problemer med serveren? - Jeg kan ikke betale licens (har tjekket kontoen, det hele spiller smiley ) & jeg kan heller ikke se mit kommende kampprogram (for næste uge) + når jeg går ind på de enkelte faner, så er den utrolig lang tid om at gå derhen. Det problem har jeg ikke på andre websites smiley


Fortsat god søndag
Siden er altid langsom fra 17 til 21 om søndagen :-)
Det syntes jeg bare aldrig den har været smiley - ikke så voldsomt ihverfald, men vi krydser fingre smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 17. januar 2021, 21:36
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt

Juventus FC (farvel og tobak) 17. januar 2021, 21:38
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Udløb din licens i dag?

Bjørnholt FC (And then what) 17. januar 2021, 21:46
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Skriv til support om det :-)

Bristol City (Bristol City) 17. januar 2021, 21:58
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Jeg prøvede også med mobilen, men har ikke modtaget fakturaen endnu

Bristol City (Bristol City) 17. januar 2021, 22:00
Fætter Højben sagde:
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Skriv til support om det :-)
Det har jeg gjort smiley afventer stadig svar

Bristol City (Bristol City) 17. januar 2021, 22:02
Juventus FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Udløb din licens i dag?
Det er lang tid siden det udløb. Jeg har holdt en kort pause & har planer om at starte op igen smiley - Jeg forsøgte så at købe licens, men den afviser.. Har aldrig haft problemer med det før, men samtidig så har jeg også enormt store forsinkelser på hjemmesiden her, når jeg skal ind på diverse sektioner..

Benløse Forever (The Disco guy) 17. januar 2021, 22:36
Juventus FC sagde:
Benløse Forever sagde:
Har heller ikke kunne betale licens, så har betalt over mobil noget dyrere end normalt
Udløb din licens i dag?
Nej den 12 jan der kunne man helle ikke købe licens på kort, kun på mobil kunne jeg købe så det kostede 20 kr mere end normalt
Besvar